Reklama
Rozwiń
Reklama

Te technologie zdominują 2025 rok. Roboty i AI zaczną masowo zastępować ludzi

Nadchodzi era wszechobecnej inteligencji – autonomicznych agentów AI oraz robotów. Optymiści widzą szanse na rozwój, a pesymiści epokowe ryzyka.

Aktualizacja: 25.12.2024 16:16 Publikacja: 24.12.2024 07:57

Humanoidy będą rewolucją w środowisku pracy – zapowiada Cisco w prognozie na 2025 r. Roboty Walker S

Humanoidy będą rewolucją w środowisku pracy – zapowiada Cisco w prognozie na 2025 r. Roboty Walker S1 od firmy UBTech już pomagają w fabryce elektrycznych aut chińskiej marki Zeekr (na zdj.)

Foto: UBTECH

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji, z którym mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat, nie zamierza zwalniać – rok 2025 przyniesie, bez wątpienia, dalszy technologiczny skok. O niepohamowanej sile rozwoju technologii przekonaliśmy się już nie tylko przy okazji uruchomienia ChatGPT, ale wcześniej.

– Branża technologiczna ewoluowała w ostatnich czterech latach, w trakcie pandemii i po niej, i to nie tylko za sprawą AI. Pomimo mniejszej liczby zakładanych start-upów widzimy całościowy wzrost – komentuje Wojciech Gworek, wiceszef Sabre Polska.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
Naukowcy ujarzmili elektrony. Komputery i reaktory wejdą na nowy poziom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Technologie
„Iluzja bezpieczeństwa AI”. Naukowcy ujawniają niepokojące dane o ChatGPT-5
Technologie
Metal twardszy niż stal powstaje z żelu. Przełom w Szwajcarii
Technologie
Ciemna strona AI w medycynie. Eksperci ostrzegają: Pacjenci mogą stracić
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Technologie
Mikrofalowy mózg przyszłości. Rewolucyjny chip, który ma zmienić smartfony i AI
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama