– Podsumowując rok 2010, trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że był to rok trudny. Funkcjonując na terenie marketów należących do koncernu [b]Media Saturn Holding[/b], a więc salonów: [b]Media Markt[/b] i [b]Saturn[/b], codziennie obserwowaliśmy ilość klientów odwiedzających zarządzane przez nas Strefy Aktywacji. Szacuję, że ta ilość zmniejszyła się w stosunku do 2009 r. o co najmniej 10 proc. – powiedział [b]Agnieszka Konecka[/b], wiceprezes zarządu [b]Arteria Retail[/b] w artykule opublikowanym niedawno na łamach wewnętrznej publikacji tej firmy sprzedażowej. Arteria Retail prowadzi w placówkach handlowych koncernu MSH 59 własnych stoisk z ofertą usług telekomunikacyjnych.

Na pytanie [b]rpkom.pl[/b] Agnieszka Konecka uzupełniła, że niższa sprzedaż w Strefach Aktywacji dotyczyła przede wszystkim oferty telewizji satelitarnej (Arteria sprzedaje usługi [b]n-ki[/b]), natomiast dobrze sprzedawała się oferta operatorów telekomunikacyjnych, czyli usługi [b]Hehay[/b] i [b]Play[/b], jak również wprowadzona pod koniec ubiegłego roku oferta grupy [b]Telekomunikacji Polskiej[/b]. Niższą sprzedaż Agnieszka Konecka kładzie na kark niskiej konkurencyjności oferty DTH, jak również niższej odwiedzalności placówek handlowych koncernu Media Saturn Holding spowodowaną ogólnym zastojem na rynku elektroniki konsumenckiej.

Arteria nie rezygnuje jednak z konceptu budowania „butików” telekomunikacyjnych z ofertą różnych operatorów. Strefy Aktywacji mają się w tym roku wzbogacać o kolejne usługi. Jakie i których operatorów – Arteria na razie nie chce zdradzić.