Sprzedawać więcej płatnych pakietów

Od października trwa ofensywa Telekomunikacji Polskiej na rynku płatnej telewizji. Po roku gratisowania klientów usługi dostępu do Internetu podstawowym pakietem TV operator chce wreszcie zarabiać na telewizji. O planach TP na rynku telewizyjnym rozmawiamy z Pawłem Galejem, szefem oferty TV narodowego operatora.

Publikacja: 02.12.2009 16:06

Paweł Galej, Szef Działu Usług Telewizyjnych TP

Paweł Galej, Szef Działu Usług Telewizyjnych TP

Foto: rpkom.pl

Telekomunikacja Polska jest nowym graczem na telewizyjnym rynku, więc na razie buduje na nim swoją pozycję i to w dosyć agresywny sposób. Przez rok dokładała podstawowy pakiet telewizyjny (zwany w TP „basic”) do usługi dostępu do Internetu – Neostrada. Od października intensywnie promuje płatne pakiety, ale w umowach terminowych z 10-miesięcznymi okresami bez opłat. Na to konkurenci szeroko otwierają oczy i pytają, jak TP chce zarabiać na tym rynku.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić