Reklama
Rozwiń

Sprzedawać więcej płatnych pakietów

Od października trwa ofensywa Telekomunikacji Polskiej na rynku płatnej telewizji. Po roku gratisowania klientów usługi dostępu do Internetu podstawowym pakietem TV operator chce wreszcie zarabiać na telewizji. O planach TP na rynku telewizyjnym rozmawiamy z Pawłem Galejem, szefem oferty TV narodowego operatora.

Publikacja: 02.12.2009 16:06

Paweł Galej, Szef Działu Usług Telewizyjnych TP

Paweł Galej, Szef Działu Usług Telewizyjnych TP

Foto: rpkom.pl

Telekomunikacja Polska jest nowym graczem na telewizyjnym rynku, więc na razie buduje na nim swoją pozycję i to w dosyć agresywny sposób. Przez rok dokładała podstawowy pakiet telewizyjny (zwany w TP „basic”) do usługi dostępu do Internetu – Neostrada. Od października intensywnie promuje płatne pakiety, ale w umowach terminowych z 10-miesięcznymi okresami bez opłat. Na to konkurenci szeroko otwierają oczy i pytają, jak TP chce zarabiać na tym rynku.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama