Aktualizacja: 10.05.2025 21:30 Publikacja: 05.03.2010 10:09
Foto: Admob
W styczniu użytkownicy iPhone’a według badania AdMob, przeprowadzonego na próbie 963 respondentów, pobrali z sieci średnio 8,8 aplikacji, z czego 1,8 stanowiły programy płatne. W tym samym czasie użytkownicy smartfonów z systemem Android ściągnęli niemal dokładnie tyle samo, 8,7 aplikacji (1,1 – płatnych). Jeszcze w sierpniu ubiegłego roku różnica między obiema platformami była znacznie wyraźniejsza: 9,1 i 10,2 na korzyść iPhone’a. W tym czasie [b]z 19 do 21 proc. zwiększyła się także liczba użytkowników Androida, którzy kupują co najmniej jedną aplikację w miesiącu[/b].
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas