Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 00:39 Publikacja: 05.03.2010 10:09
Foto: Admob
W styczniu użytkownicy iPhone’a według badania AdMob, przeprowadzonego na próbie 963 respondentów, pobrali z sieci średnio 8,8 aplikacji, z czego 1,8 stanowiły programy płatne. W tym samym czasie użytkownicy smartfonów z systemem Android ściągnęli niemal dokładnie tyle samo, 8,7 aplikacji (1,1 – płatnych). Jeszcze w sierpniu ubiegłego roku różnica między obiema platformami była znacznie wyraźniejsza: 9,1 i 10,2 na korzyść iPhone’a. W tym czasie [b]z 19 do 21 proc. zwiększyła się także liczba użytkowników Androida, którzy kupują co najmniej jedną aplikację w miesiącu[/b].
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas