Przegląd prasy rpkom.pl – piątek 27 kwietnia

Publikacja: 27.04.2018 07:30

Bezpowrotnie utracona autentyczność
Od kiedy istnieje ludzkie życie człowiek kombinuje jakby tu od niego jak najskuteczniej zwiać – niekoniecznie na zawsze, przynajmniej na chwilę. Czy słyszeliście może o Second Life? To nie tyle gra, ale samowystarczalny wirtualny świat, którego szczyt popularności przypadł na początek XXI wieku. Wystarczyło się zalogować, aby żyć, jak ktoś zupełnie inny – gruby mógł zostać chudym, a chudy greckim bogiem. Twój awatar mógł mieć gigantyczny biust, albo łysą pałę – ciało w Second Life jest nie tyle do negocjacji, ile podlega twojej kontroli absolutnej. S. 2-6

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem