Grupa Solorza największym reklamodawcą tradycyjnych mediów

Publikacja: 11.09.2018 10:15

679 mln zł brutto (bez uwzględnienia udzielonych im rabatów) wydali operatorzy telekomunikacyjni na reklamę w tradycyjnych mediach: radiu, telewizji i prasie, według danych zebranych przez firmę Instytut Monitoringu Mediów w okresie styczeń-sierpień br..

Najsłabszym okresem pod tym względem (z budżetem 41 mln zł) był jak do tej pory styczeń, miesiąc wyciszenia po gorącym marketingowo czasie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Najwięcej zaś telekomy przeznaczyły na wspomniane media w czerwcu, gdy kończy się rok szkolny, a użytkownicy wybierają taryfy z myślą o podróży (ponad 113,5 mln zł).

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić