Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 12:19 Publikacja: 11.09.2018 10:15
679 mln zł brutto (bez uwzględnienia udzielonych im rabatów) wydali operatorzy telekomunikacyjni na reklamę w tradycyjnych mediach: radiu, telewizji i prasie, według danych zebranych przez firmę Instytut Monitoringu Mediów w okresie styczeń-sierpień br..
Najsłabszym okresem pod tym względem (z budżetem 41 mln zł) był jak do tej pory styczeń, miesiąc wyciszenia po gorącym marketingowo czasie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Najwięcej zaś telekomy przeznaczyły na wspomniane media w czerwcu, gdy kończy się rok szkolny, a użytkownicy wybierają taryfy z myślą o podróży (ponad 113,5 mln zł).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas