Reklama
Rozwiń

Średnie przedsiębiorstwa: segment pełen wyzwań

Operatorzy telekomunikacyjni nie przywiązują obecnie zbyt dużej wagi do firm średniej wielkości. Dostrzegła to Netia, dostosowując swoje rozwiązania dla dużych klientów korporacyjnych, tak, aby również mniejsze przedsiębiorstwa miały dostęp do nowoczesnych i wydajnych rozwiązań w przystępnej cenie.

Publikacja: 20.06.2010 16:28

Leszek Sankowski, Starszy Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Produktami dla Biznesu

Leszek Sankowski, Starszy Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Produktami dla Biznesu

Foto: Netia

W przedsiębiorstwach nieco większych niż te, które określamy jako firmy średniej wielkości, ale jeszcze nie korporacjach (zatrudniające od 10 do 100 pracowników umysłowych), prawie zawsze znajdziemy co najmniej jedną lub więcej (jeśli jest to firma wielooddziałowa) tradycyjną centralę PABX. Również firmowa poczta e-mail i sieć LAN, utrzymywana jest niemal w pełni własnymi siłami, na bazie zakupionych przez firmę serwerów, switchy, czy routerów. Na co dzień utrzymaniem tych wszystkich systemów zajmują się zatrudnieni w firmie eksperci, ale przy większych modernizacjach, czy naprawach niemal zawsze przedsiębiorstwa takie korzystają z zewnętrznej pomocy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play