Aktualizacja: 13.05.2025 00:28 Publikacja: 20.06.2010 16:28
Leszek Sankowski, Starszy Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Produktami dla Biznesu
Foto: Netia
W przedsiębiorstwach nieco większych niż te, które określamy jako firmy średniej wielkości, ale jeszcze nie korporacjach (zatrudniające od 10 do 100 pracowników umysłowych), prawie zawsze znajdziemy co najmniej jedną lub więcej (jeśli jest to firma wielooddziałowa) tradycyjną centralę PABX. Również firmowa poczta e-mail i sieć LAN, utrzymywana jest niemal w pełni własnymi siłami, na bazie zakupionych przez firmę serwerów, switchy, czy routerów. Na co dzień utrzymaniem tych wszystkich systemów zajmują się zatrudnieni w firmie eksperci, ale przy większych modernizacjach, czy naprawach niemal zawsze przedsiębiorstwa takie korzystają z zewnętrznej pomocy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas