Reklama

Mniej muzyki w Vivie

Zmieni się też logo kanału i jego oprawa antenowa. Zasadniczą zmianą będzie jednak spadek czasu, przez jaki dotychczas były pokazywane w kanale teledyski. – Do tej pory nadawane były przez 75-85 proc. czasu antenowego, teraz ten czas zmniejszy się do 60 proc. I będzie to widać, bo te zmiany zajmą w prime-time (czas najlepszej oglądalności telewizyjnej – red.) – mówi Magdalena Adamska, dyrektor programowa Vivy Polska

Publikacja: 04.07.2012 07:00

Mniej muzyki w Vivie

Foto: ROL

– Zmiana wynika z kilku rzeczy. Po pierwsze patrzymy na wyniki oglądalności i dłuższe formy lepiej się dziś oglądają niż teledyski. Po drugi – patrzymy, co dzieje się na innych rynkach, a tam także zachodzą takie zmiany. Po trzecie: zagęściło się na rynku stacji muzycznych. Kiedyś były na nim tylko Viva i MTV, które potem zaczęły należeć do jednej firmy. Obecnie mamy też Eskę TV, rebel.tv, 4fun.tv,TV Disco, Polo TV i wciąż słychać o możliwych nowych projektach tego typu, a liczba widzów na rynku pozostaje taka sama – mówi Adamska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama