Mniej muzyki w Vivie

Zmieni się też logo kanału i jego oprawa antenowa. Zasadniczą zmianą będzie jednak spadek czasu, przez jaki dotychczas były pokazywane w kanale teledyski. – Do tej pory nadawane były przez 75-85 proc. czasu antenowego, teraz ten czas zmniejszy się do 60 proc. I będzie to widać, bo te zmiany zajmą w prime-time (czas najlepszej oglądalności telewizyjnej – red.) – mówi Magdalena Adamska, dyrektor programowa Vivy Polska

Publikacja: 04.07.2012 07:00

Mniej muzyki w Vivie

Foto: ROL

– Zmiana wynika z kilku rzeczy. Po pierwsze patrzymy na wyniki oglądalności i dłuższe formy lepiej się dziś oglądają niż teledyski. Po drugi – patrzymy, co dzieje się na innych rynkach, a tam także zachodzą takie zmiany. Po trzecie: zagęściło się na rynku stacji muzycznych. Kiedyś były na nim tylko Viva i MTV, które potem zaczęły należeć do jednej firmy. Obecnie mamy też Eskę TV, rebel.tv, 4fun.tv,TV Disco, Polo TV i wciąż słychać o możliwych nowych projektach tego typu, a liczba widzów na rynku pozostaje taka sama – mówi Adamska.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość