Reklama

KRRiT i UOKiK wspólnie zbadają kwestię meczów pokazywanych w pay-per-view

Regulator rynku mediów elektronicznych nie tylko przepyta wszystkie firmy o szczegóły negocjacji w sprawie pokazywania odpłatnie pierwszych meczów eliminacyjnych do Mundialu, ale też włączy do sprawy UOKiK

Publikacja: 11.09.2012 17:16

Chodzi o ustalenie czy nadanie meczu eliminacyjnego reprezentacji Polski z Czarnogórą oraz Mołdawią do Mundialu w 2014 roku wyłącznie w ramach płatnej oferty, złamało zapisy ustawy o radiofonii o telewizji czy też nie. Ustawa głosi, że tej rangi rozgrywki powinny być nadawane na otwartej antenie, ale żaden z największych nadawców (Polsat, TVN i TVP)nie był zainteresowany ofertą pośredniczącej w zakupie licencji na to wydarzenie firmy Sportfive, bo była za droga (TVP wycofała się z rozmów w ostatniej chwili). Nadali ją więc wybrani operatorzy płatnej telewizji w ramach usługi pay-per-view.  – KRRiT uznaje tym samym za kluczowe dokonanie właściwej oceny, czy rzeczywiście przeprowadzenie bezpośredniej transmisji meczy zaoferowano wszystkim nadawcom programów bezpłatnych i ogólnokrajowych oraz czy przedstawione w toku negocjacji warunki nie wskazują, iż zaoferowanie należy uznać za pozorne – podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w  oświadczeniu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama