Reklama
Rozwiń

10 Mb/s podkręciło sprzedaż 20 Mb/s

Wprowadzenie oferty „do 10 Mb/s” przez Telekomunikację Polską niespodziewanie nakręciło sprzedaż najwyższego pakietu, jaki operator sprzedaje dzisiaj na sieci ADSL. Usługi dostępowe pod marką Orange coraz lepiej sprzedają się w pakietach z innymi usługami telekomunikacyjnymi. Słabo natomiast operator radzi sobie z najdroższymi i najszybszymi dostępami w sieci VDSL

Publikacja: 26.11.2012 07:00

10 Mb/s podkręciło sprzedaż 20 Mb/s

Foto: ROL

Około 97 proc. wynosi – według naszych informacji – bieżąca sprzedaż wprowadzonej – po długich przygotowaniach regulacyjnych – w sierpniu bieżącego roku usługi dostępowej  w wariancie „do 10 Mb/s” z oferty Telekomunikacji Polskiej. Nie ma w tym nic zaskakującego, bo to podstawowy i najtańszy obecnie sacjonarny pakiet internetowy pod marką Orange.

Co ciekawe, od chwili jego wprowadzenia TP notuje znaczący i raczej nie spodziewany wzrost sprzedaży pakietu 20 Mb/s. I to bez związku ze zmianą cen, bo w tym pakiecie operator ich nie obniżył.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości