10 Mb/s podkręciło sprzedaż 20 Mb/s

Wprowadzenie oferty „do 10 Mb/s” przez Telekomunikację Polską niespodziewanie nakręciło sprzedaż najwyższego pakietu, jaki operator sprzedaje dzisiaj na sieci ADSL. Usługi dostępowe pod marką Orange coraz lepiej sprzedają się w pakietach z innymi usługami telekomunikacyjnymi. Słabo natomiast operator radzi sobie z najdroższymi i najszybszymi dostępami w sieci VDSL

Publikacja: 26.11.2012 07:00

10 Mb/s podkręciło sprzedaż 20 Mb/s

Foto: ROL

Około 97 proc. wynosi – według naszych informacji – bieżąca sprzedaż wprowadzonej – po długich przygotowaniach regulacyjnych – w sierpniu bieżącego roku usługi dostępowej  w wariancie „do 10 Mb/s” z oferty Telekomunikacji Polskiej. Nie ma w tym nic zaskakującego, bo to podstawowy i najtańszy obecnie sacjonarny pakiet internetowy pod marką Orange.

Co ciekawe, od chwili jego wprowadzenia TP notuje znaczący i raczej nie spodziewany wzrost sprzedaży pakietu 20 Mb/s. I to bez związku ze zmianą cen, bo w tym pakiecie operator ich nie obniżył.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa