Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 08:33 Publikacja: 12.09.2013 07:00
Foto: ROL
6 mld dol. to o 44 proc. więcej niż w ubiegłym roku – podaje firma badawcza Research and Markets. Ale jej estymacje nie obejmują tzw. SVoD (subskrypcyjnego wideo na żądanie, czyli pakietów z filmami, serialami i programami telewizyjnymi wykupowanych u operatorów płatnej telewizji na określony czas – zazwyczaj na miesiąc), ani wpływów internetowych platform z filmami jak amerykański Netflix czy polski TVN Player.
Obecnie udział wideo na żądanie w całym rynku płatnych telewizji szacowanego przez Research and Markets na 184 mld dol., wynosi na świecie zaledwie 2,3 proc. Za sześć lat zwiększy się do 2,9 proc. Najwięcej będą wtedy płacić za VoD klienci sieci kablowych: 2,77 mld dol. (obecnie wydają ok. 1 mld dol.), abonenci platform satelitarnych zapłacą łącznie 1,79 mld dol., a użytkownicy IPTV – 1 mld dol. (w omawianym okresie ten segment się podwoi).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas