Reklama

Inea chce zdobyć 10 tys. abonentów komórkowych w tym roku

Inea, operator kablowy działający na terenie Wielkopolski, 18 stycznia poszerzy ofertę o usługi telefonii komórkowej. Dziś przedstawiła plany na bieżący rok, zakładający m.in. skokowy wzrost nakładów inwestycyjnych.

Publikacja: 11.01.2010 18:10

Janusz Kosiński, prezes Inea

Janusz Kosiński, prezes Inea

Foto: Inea

Spółka kontrolowana przez grupę inwestorów prywatnych, w tym prezesa Janusz Kosińskiego, szuka sposobów na rozwój. Chce zwiększyć atrakcyjność swojej oferty i przywiązać abonentów wprowadzając, jako wirtualny operator, usługę telefonii komórkowej. Platformę do świadczenia usług zapewnia jej duńska firma Telogic. Za jego pośrednictwem Inea będzie świadczyć usługi w sieci Orange.

Zarząd nie ujawnił, ile Inea wydała przygotowując się do wprowadzenia telefonii mobilnej. Przedstawiciele Telogic deklarowali, że współpraca z ich firmą pozwala ograniczyć koszty wdrożenia do 20-30 tys. zł (Inea jest pierwszym klientem Telogic w Polsce). Inea zaczyna od oferty abonamentowej, proponując klientom także aparaty za złotówkę. Przy abonamencie wynoszącym 25 zł klient otrzymuje 30 minut (0,83 zł za minutę połączenia), a za 50 zł – 70 minut (0,71 zł za minutę). Minuty są zamienne na SMS w stosunku 1:3. Po wykorzystaniu tej puli każda kolejna minuta kosztuje 0,29 zł (do Play i Cyfrowego Polsatu 0,64 zł). SMS w sieci Inei kosztuje 0,18 zł, a za 100 kB transmisji danych trzeba zapłacić 0,12 zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama