mBank uruchomił nową platformę bankowości mobilnej. Została ona utworzona w ramach prowadzonych przez bank prac nad nowym systemem elektronicznej bankowości, który kosztował 100 mln zł. – Nowa bankowość mobilna jest kolejnym elementem tego projektu, w który zaangażowane było nawet 200 osób – mówi Cezary Kocik, wiceprezes mBanku.
Mobilna aplikacja umożliwia m.in. skorzystanie przez smartfona z najnowszych usług wprowadzonych przez bank, takich jak decyzja kredytowa w 30 sekund.
– Zainstalowana w smartfonie aplikacja powinna pełnić funkcję osobistego asystenta finansowego. Dzięki temu nie trzeba już logować się do rachunku, by poznać stan konta lub limit karty kredytowej. O tym jak szczegółów prezentowane mają być informacje w telefonie, decyduje jednak użytkownik – mówi Michał Panowicz, dyrektor mBanku ds. marketingu.
Mobilne narzędzie jest dostępne w wersji dla trzech najpopularniejszych systemów mobilnych: Androida, iOS i Windows Phone.
Przedstawiciele banku poinformowali, że obecnie z bankowości mobilnej korzysta około 720 tys. jego klientów. Liczą oni, że od końca roku grono to przekroczy milion.