Reklama

Najlepiej sprzedaje się 6 Mb/s

Forsowanie wysokich przepustowości usług dostępu do internetu nie jest dla operatora koniecznością. Tak przynajmniej wynika ze strategii Multimediów Polska, które w przeciwieństwie do konkurencji nacisk kładą na komunikowanie, jako topowego, pakietu 20 Mb/s. Dzisiaj Multimedia Polska opublikowały dane o wynikach za 2011 r. Spółka urosła, ale nie tylko dzięki działaniom organicznym. Planuje większy nacisk na sprzedaż usług WLR, które dają wzrost w segmencie głosowym.

Publikacja: 29.02.2012 13:21

Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska

Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska

Foto: ROL

400 tys. abonentów wynosiła na koniec ubiegłego roku baza abonencka Multimediów Polska wynika z opublikowanego dzisiaj sprawozdania rocznego spółki. W ciągu zeszłego roku operatorowi udało się zwiększyć ją o 10 proc., czyli 37 tys. nowych linii netto (trzeba jednak brać pod uwagę także dokonane przez spółkę akwizycje). Jeszcze bardziej, bo o 17 proc. urosły w ciągu roku przychody z segmentu dostępowego – do 173 mln zł.

– Degradacja wartości tego rynku została powstrzymana – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes Multimediów Polska. – Zasięg technologii DOCSIS 3.0 w naszej sieci wynosi 80 proc., ale nie koncentrujemy się na pokazywaniu rynkowi najwyższych dostępnych prędkości łączy. Według nas to zbędne, skoro w wyższych zakresach abonentów interesuje dzisiaj 20 Mb/s, a najlepiej sprzedają się pakiet 6 Mb/s. Mamy dzisiaj ofertę dla wszystkich przedziałów rynku i nie ma powodu forsować wyższych prędkości.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama