Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 06:46 Publikacja: 29.02.2012 13:21
Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska
Foto: ROL
400 tys. abonentów wynosiła na koniec ubiegłego roku baza abonencka Multimediów Polska wynika z opublikowanego dzisiaj sprawozdania rocznego spółki. W ciągu zeszłego roku operatorowi udało się zwiększyć ją o 10 proc., czyli 37 tys. nowych linii netto (trzeba jednak brać pod uwagę także dokonane przez spółkę akwizycje). Jeszcze bardziej, bo o 17 proc. urosły w ciągu roku przychody z segmentu dostępowego – do 173 mln zł.
– Degradacja wartości tego rynku została powstrzymana – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes Multimediów Polska. – Zasięg technologii DOCSIS 3.0 w naszej sieci wynosi 80 proc., ale nie koncentrujemy się na pokazywaniu rynkowi najwyższych dostępnych prędkości łączy. Według nas to zbędne, skoro w wyższych zakresach abonentów interesuje dzisiaj 20 Mb/s, a najlepiej sprzedają się pakiet 6 Mb/s. Mamy dzisiaj ofertę dla wszystkich przedziałów rynku i nie ma powodu forsować wyższych prędkości.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas