Aktualizacja: 09.05.2025 09:19 Publikacja: 02.05.2012 11:25
Dlaczego Polacy decydują się na zmianę operatora komórkowego? Zdecydowanie najważniejszym powodem jest cena usług – wynika z badania Ericsson Consumer Lab.
61 proc. respondentów tego badania wskazała na „lepszą ofertę, lepsze ceny” (można było podać kilka odpowiedzi) jako motyw, który skłonił ich do zmiany operatora. Na drugim miejscu, z 26 proc. wskazań, również był argument finansowy. Badani odpowiadali, że danej sieci są ich rodzina i przyjaciele, a to pozwala na tańsze połączenia między nimi. Trzecim czynnikiem, który skłania do zmiany operatora była frustracja, spowodowana obsługą klienta (21 proc.). 19 proc. klientów odpowiedziało, że zależało im na telefonie komórkowym, oferowanym przez nowego operatora. Aż 15 proc. ankietowanych, którzy zdecydowali się na zmianę operatora wskazywało, że liczy się jakość usług (brak przerw w połączeniach), a 14 proc. stawiało na lepszy zasięg.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas