PMR: serwisy wideo na żądanie to już 12 proc. rynku płatnej telewizji

Publikacja: 05.08.2019 13:00

PMR: serwisy wideo na żądanie to już 12 proc. rynku płatnej telewizji

Foto: cyfrowa.rp.pl

O 3,15 proc. do 7,17 mld zł urosną w tym roku wydatki na płatną telewizję – prognozuje firma analityczno-doradcza PMR. Wzrost ten zapewnia sektorowi szybko rozwijający się segment internetowych serwisów subskrypcyjnych (VoD), takich jak Netflix, czy Ipla.

Zdaniem autorów raportu ”Rynek płatnej telewizji i VOD w Polsce 2019. Analiza rynku i prognozy rozwoju na latach 2019-2024” w 2018 roku rynek płatnej telewizji w Polsce warty był 6,95 mld zł, o 3,9 proc. więcej  niż rok wcześniej. To jednak nie znaczy, że telewizje kablowe i satelitarne przeżywają boom popularności swoich platform. Główny motor wzrostu jest inny.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont