Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.08.2025 08:19 Publikacja: 10.06.2013 07:30
Foto: ROL
W przypadku szerokopasmowych sieci samorządowych szansa na sprzedaż oprogramowania jest tam, gdzie budową nie zajmują się operatorzy, tacy jak Telekomunikacja Polska, którzy mają już własne rozwiązania. W przypadku komercyjnych operatorów dostawcy mogą liczyć na popyt wśród małych graczy, choć także wśród największych zdarzają się podmioty bez takiego systemu.
Krzysztof Sidor z firmy informatycznej Globema ocenia, że takie firmy jak jego mogą liczyć w sumie na około 10 kontraktów wdrożeniowych przy okazji budowy sieci szerokopasmowych. Sama Globema, oferująca rozwiązanie Small World globalnego dostawcy General Electric sądzi, że może zdobyć jedną trzecią z nich. Sidor nie ukrywa jednak, że spółka już wycofała się z walki o pierwszy kontrakt, nie chcąc schodzić poniżej kosztów. O inne umowy konkurować będzie dalej z dwiema polskimi firmami: Suntechem i Fast Software. Systemy paszportyzacji nie są jednak integralnymi elementami projektów regionalnych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas