Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 08:38 Publikacja: 25.11.2013 17:30
Foto: ROL
Rpkom.pl: Operatorzy telekomunikacyjni chętnie korzystają ze sponsoringu sportowego jako platformy komunikacji marketingowej. Orange jest sponsorem polskiej reprezentacji piłki nożnej, a T-Mobile polskiej ekstraklasy piłkarskiej, Polkomtel od lat zaangażowany jest od lat w siatkówkę. Jednak ostatnio w sportach tych w ważnych imprezach ponosimy spektakularne porażki. Czy to nie wpływa negatywnie na wizerunek sponsorów?
Adam Pawlukiewicz, Marcin Susyszcki: – Oczywiście, ze byłoby lepiej, aby nasze drużyny w tych dyscyplinach osiągały sukcesy niż doznawały porażek, ale tutaj raczej obowiązuje myślenie: „sponsorzy robią co mogą, a zespoły są, jakie są”. Przegrana to nie wina sponsora, on jest przecież „po stronie kibica”, bo dzięki niemu można oglądać wydarzenia sportowe. Poza tym, akurat w siatkówce wiele poprzednich latach polska reprezentacjo odnosiła sporo sukcesów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas