Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 04:40 Publikacja: 25.11.2013 17:30
Foto: ROL
Rpkom.pl: Operatorzy telekomunikacyjni chętnie korzystają ze sponsoringu sportowego jako platformy komunikacji marketingowej. Orange jest sponsorem polskiej reprezentacji piłki nożnej, a T-Mobile polskiej ekstraklasy piłkarskiej, Polkomtel od lat zaangażowany jest od lat w siatkówkę. Jednak ostatnio w sportach tych w ważnych imprezach ponosimy spektakularne porażki. Czy to nie wpływa negatywnie na wizerunek sponsorów?
Adam Pawlukiewicz, Marcin Susyszcki: – Oczywiście, ze byłoby lepiej, aby nasze drużyny w tych dyscyplinach osiągały sukcesy niż doznawały porażek, ale tutaj raczej obowiązuje myślenie: „sponsorzy robią co mogą, a zespoły są, jakie są”. Przegrana to nie wina sponsora, on jest przecież „po stronie kibica”, bo dzięki niemu można oglądać wydarzenia sportowe. Poza tym, akurat w siatkówce wiele poprzednich latach polska reprezentacjo odnosiła sporo sukcesów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas