Aktualizacja: 11.05.2025 16:39 Publikacja: 03.12.2009 00:00
Pozostałe 40 proc. urządzeń będzie pochodzić z różnych segmentów elektroniki użytkowej, jak laptopy, netbooki, nawigatory samochodowe, odtwarzacze muzyczne, czytniki e-booków, kamery wideo itp. Na rynku telekomunikacyjnym będzie rosnąć rola dostawców tych urządzeń, czyli producentów i wielkich sieci handlowych. Będę one pełnić rolę resellerów, czy nawet wirtualnych operatorów, oferujących usługi transmisji danych na potrzeby elektroniki użytkowej.
W Stanach Zjednoczonych TomTom i Garmin już mają umowe o współpracy z AT&T. W Japonii HP sprzedaje komputery przenośne z usługa dostępu do Internetu pod własną marką. Według przewidywań ABI Research dla rynku amerykańskiego w 2014 r. na dostawców wirtulanych i OEM przypadnie blisko 200 mln (ok. 30 proc.) wszystkich mobilnych dostępów transnisji danych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas