Reklama

Tylko akwizycje mogą skłonić spółkę do nowej emisji akcji

Telekomunikacyjny reseller chętnie kupiłby spółkę, która wzbogaciłaby jego ofertę usług „inteligentnych”. Na razie jednak nie ma nic na widoku. Koncentruje się zatem na rozwoju usług dla klientów detalicznych i dla biznesu.

Publikacja: 13.10.2009 12:02

Pod marką Telestrada i Multimo notowana na NewConnect spółka obsługuje ok. 20 tys. abonentów. Taką bazę osiągnęła po zakupie od GTS Energis klientów usług telefonicznych (WLR) i internetowych (BSA), i taką bazę udaje się jej bronić. Według akcjonariusza i prezesa zarządu spółki, Jacka Lichoty, nowa oferta – przede wszystkim usługi internetowe bez kontraktów lojalnościowych – powinny się przyczynić do wzrostu bazy klienckiej. Jak szybkiego? Według Jacka Lichoty na tak dynamicznym rynku, jak internetowy trudno to prognozować. Jednym ze źródeł nowych aktywacji ma być promocja w sieci partnerskich witryn internetowych. Telestrada współpracuje z kilkoma serwisami, które generują miesięczne liczby użytkowników na poziomie 100 tys. i płaci im (40 zł) za przekierowanego internautę, który podpisze umowę na usługi Multimo. Jak mówi Jacek Lichota odkupione od GTS Energis usługi detaliczne są dzisiaj rentowne (GTS na nich tracił).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama