Tylko akwizycje mogą skłonić spółkę do nowej emisji akcji

Telekomunikacyjny reseller chętnie kupiłby spółkę, która wzbogaciłaby jego ofertę usług „inteligentnych”. Na razie jednak nie ma nic na widoku. Koncentruje się zatem na rozwoju usług dla klientów detalicznych i dla biznesu.

Publikacja: 13.10.2009 12:02

Pod marką Telestrada i Multimo notowana na NewConnect spółka obsługuje ok. 20 tys. abonentów. Taką bazę osiągnęła po zakupie od GTS Energis klientów usług telefonicznych (WLR) i internetowych (BSA), i taką bazę udaje się jej bronić. Według akcjonariusza i prezesa zarządu spółki, Jacka Lichoty, nowa oferta – przede wszystkim usługi internetowe bez kontraktów lojalnościowych – powinny się przyczynić do wzrostu bazy klienckiej. Jak szybkiego? Według Jacka Lichoty na tak dynamicznym rynku, jak internetowy trudno to prognozować. Jednym ze źródeł nowych aktywacji ma być promocja w sieci partnerskich witryn internetowych. Telestrada współpracuje z kilkoma serwisami, które generują miesięczne liczby użytkowników na poziomie 100 tys. i płaci im (40 zł) za przekierowanego internautę, który podpisze umowę na usługi Multimo. Jak mówi Jacek Lichota odkupione od GTS Energis usługi detaliczne są dzisiaj rentowne (GTS na nich tracił).

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?