Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 06:30 Publikacja: 13.10.2009 12:02
Pod marką Telestrada i Multimo notowana na NewConnect spółka obsługuje ok. 20 tys. abonentów. Taką bazę osiągnęła po zakupie od GTS Energis klientów usług telefonicznych (WLR) i internetowych (BSA), i taką bazę udaje się jej bronić. Według akcjonariusza i prezesa zarządu spółki, Jacka Lichoty, nowa oferta – przede wszystkim usługi internetowe bez kontraktów lojalnościowych – powinny się przyczynić do wzrostu bazy klienckiej. Jak szybkiego? Według Jacka Lichoty na tak dynamicznym rynku, jak internetowy trudno to prognozować. Jednym ze źródeł nowych aktywacji ma być promocja w sieci partnerskich witryn internetowych. Telestrada współpracuje z kilkoma serwisami, które generują miesięczne liczby użytkowników na poziomie 100 tys. i płaci im (40 zł) za przekierowanego internautę, który podpisze umowę na usługi Multimo. Jak mówi Jacek Lichota odkupione od GTS Energis usługi detaliczne są dzisiaj rentowne (GTS na nich tracił).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas