Reklama
Rozwiń
Reklama

Analitycy o rebrandingu: niepotrzebny, ale i nie specjalnie drogi

„Witamy w Orange” – billboardy z takim hasłem i usługami stacjonarnymi spakowanymi w FunPack HD w tle pojawiły się już na ulicach. To element kampanii rebrandingowej rozpoczętej przez grupę Telekomunikacji Polskiej. I choć billboardy te przeplatają się ciągle z tablicami, na których widnieje marka TP poprzedzona znakiem „&”, to wiadomo, że takie reklamy będą stopniowo znikać. Cała procedura zakończy się do 30 czerwca. Analitycy giełdowi nie są fanami całej operacji, ale i nie krytykują jej za bardzo

Publikacja: 30.03.2012 17:05

Analitycy o rebrandingu: niepotrzebny, ale i nie specjalnie drogi

Foto: ROL

W liście do klientów TP, prezes Maciej Witucki obiecuje przy tym, że klienci TP odczują pozytywną zmianę. Operator proponuje abonentom telefonii stacjonarnej 1000 minut (na powitanie w Orange) i zapowiada, że po zmianie użytkownicy sieci TP będą mogli skorzystać z akcji Środy z Orange, w ramach której w sieci Multikino można kupić raz w tygodniu dwa bilety w cenie jednego.  Jak czytamy w liście prezesa: „takich możliwości będzie więcej.”

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama