Co trzeci telewizor w UK to smart tv

W Wielkiej Brytanii co trzeci telewizor na rynku to smart tv, a właściciele smart tv spędzają na oglądaniu wideo na żądanie już 2,3 godziny dziennie.

Publikacja: 19.11.2015 21:00

To wciąż nie tyle, ile zabiera im oglądanie telewizji w tradycyjnym wydaniu (4 godziny dziennie), ale całkiem niezły wynik, który rośnie nie tylko dzięki rozwijającej się ofercie VoD tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, ale także dzięki Netfliksowi czy Amazon Prime.

Największy odsetek Brytyjczyków, którzy już mają domu smart tv (48 proc.) przyznaje, że kupiło go, żeby móc oglądać coś więcej niż tradycyjną telewizję – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Nielsena i LG.36 proc. uważa za największą zaletę oglądania VoD na smart tv fakt, że to wygodne oraz łatwo dostępne, a 30 proc. – że uwalnia od ramówek przygotowywanych przez nadawców. 29 proc. nie jest zainteresowane ofertą tradycyjnej telewizji.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10