Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 03:35 Publikacja: 19.11.2015 21:00
To wciąż nie tyle, ile zabiera im oglądanie telewizji w tradycyjnym wydaniu (4 godziny dziennie), ale całkiem niezły wynik, który rośnie nie tylko dzięki rozwijającej się ofercie VoD tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, ale także dzięki Netfliksowi czy Amazon Prime.
Największy odsetek Brytyjczyków, którzy już mają domu smart tv (48 proc.) przyznaje, że kupiło go, żeby móc oglądać coś więcej niż tradycyjną telewizję – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Nielsena i LG.36 proc. uważa za największą zaletę oglądania VoD na smart tv fakt, że to wygodne oraz łatwo dostępne, a 30 proc. – że uwalnia od ramówek przygotowywanych przez nadawców. 29 proc. nie jest zainteresowane ofertą tradycyjnej telewizji.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas