Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 01:04 Publikacja: 26.02.2013 07:00
Foto: ROL
KRRiT czeka na zgłoszenia od nadawców stacji o profilu społeczno-religijnym, filmowym, edukacyjno-poznawczym i dla dzieci w wieku 4-12 lat. – Na razie wpłynęło 12 zgłoszeń i nie jest to ostateczna liczba, bo o ważności zgłoszenia decyduje data stempla pocztowego – mówi Monika Bąk, rzeczniczka KRRiT.
Wśród firm, które już ogłosiły, że wyślą swoje aplikacje są: TVP z kanałem dziecięcym ABC (dla dzieci w wieku 4-12 lat); należąca do Kina Polska TV spółka Stopklatka, która chce zostać nadawcą stacji filmowej (projekt ma współfinansować Agora, która w ten sposób w końcu weszłaby na rynek telewizyjny); spółka MediaWorks Platformy Mediowej Point Group (zgłosi dwie stacje) oraz fundacja Lux Veritatis (nadawca TV Trwam).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas