Co banki powinny poprawić w mobilnych aplikacjach?

Publikacja: 11.03.2014 10:25

Użytkownicy polskiej bankowości mobilnej najbardziej lubią rozwiązania, które znają ze stron www banków. Preferują menu oparte na tabeli ikon  i oczekują, że najważniejsza dla nich informacja, czyli stan konta, będzie widoczna bezpośrednio na ekranie głównym – wynika z badania  przeprowadzonego przez agencję interaktywną Hypermedia.

Źle są natomiast ocenione zarówno menu oparte na Panoramie w aplikacjach na Windows Phone (dotyczyło to wszystkich aplikacji na Windows Phone), jak i menu w układzie 3D (obecne w 2 aplikacjach).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama