Co banki powinny poprawić w mobilnych aplikacjach?

Publikacja: 11.03.2014 10:25

Użytkownicy polskiej bankowości mobilnej najbardziej lubią rozwiązania, które znają ze stron www banków. Preferują menu oparte na tabeli ikon  i oczekują, że najważniejsza dla nich informacja, czyli stan konta, będzie widoczna bezpośrednio na ekranie głównym – wynika z badania  przeprowadzonego przez agencję interaktywną Hypermedia.

Źle są natomiast ocenione zarówno menu oparte na Panoramie w aplikacjach na Windows Phone (dotyczyło to wszystkich aplikacji na Windows Phone), jak i menu w układzie 3D (obecne w 2 aplikacjach).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa