Według Cisco operatorom potrzeba więcej analityki

Operatorzy komórkowi muszą zmienić strategię działania, bo model, w którym zarabiają na sprzedaży wydzwanianych minut się kończy. Muszą nauczyć się analizować w czasie rzeczywistym ruch w swoich sieciach oraz prowadzić analizy biznesowe w oparciu o profile swoich użytkowników – przekonuje firma Cisco, która wprowadza na polski rynek zaprezentowane na Mobile Word Congress w Barcelonie oprogramowanie Cisco Quantum. Rozmowy z polskimi operatorami idą na razie mozolnie

Publikacja: 18.04.2013 08:00

Według Cisco operatorom potrzeba więcej analityki

Foto: ROL

Rozwiązanie  powstało w wyniku integracji własnych rozwiązań Cisco z pochodzącymi z ostatnich akwizycji narzędziami, takich firm jak Intucell, czy BroadHop, na które wydano w ciągu ostatniego roku ponad 1,5 miliarda dolarów.

– Oprogramowanie to dostarcza sieciom mobilnym niedostępną dotąd inteligencję, wedle zasady data-in-motion. Dzięki temu uzyskują oni  dostęp do danych o swych sieciach i użytkownikach w czasie rzeczywistym, mogą natychmiast reagować i stawiać prognozy na przyszłość – zachwala rozwiązanie Marcin Wawrzyński, dyrektor rozwoju w dziale technologii mobilnych w Cisco.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa