Według Cisco operatorom potrzeba więcej analityki

Operatorzy komórkowi muszą zmienić strategię działania, bo model, w którym zarabiają na sprzedaży wydzwanianych minut się kończy. Muszą nauczyć się analizować w czasie rzeczywistym ruch w swoich sieciach oraz prowadzić analizy biznesowe w oparciu o profile swoich użytkowników – przekonuje firma Cisco, która wprowadza na polski rynek zaprezentowane na Mobile Word Congress w Barcelonie oprogramowanie Cisco Quantum. Rozmowy z polskimi operatorami idą na razie mozolnie

Publikacja: 18.04.2013 08:00

Według Cisco operatorom potrzeba więcej analityki

Foto: ROL

Rozwiązanie  powstało w wyniku integracji własnych rozwiązań Cisco z pochodzącymi z ostatnich akwizycji narzędziami, takich firm jak Intucell, czy BroadHop, na które wydano w ciągu ostatniego roku ponad 1,5 miliarda dolarów.

– Oprogramowanie to dostarcza sieciom mobilnym niedostępną dotąd inteligencję, wedle zasady data-in-motion. Dzięki temu uzyskują oni  dostęp do danych o swych sieciach i użytkownikach w czasie rzeczywistym, mogą natychmiast reagować i stawiać prognozy na przyszłość – zachwala rozwiązanie Marcin Wawrzyński, dyrektor rozwoju w dziale technologii mobilnych w Cisco.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić