Reklama

Według Cisco operatorom potrzeba więcej analityki

Operatorzy komórkowi muszą zmienić strategię działania, bo model, w którym zarabiają na sprzedaży wydzwanianych minut się kończy. Muszą nauczyć się analizować w czasie rzeczywistym ruch w swoich sieciach oraz prowadzić analizy biznesowe w oparciu o profile swoich użytkowników – przekonuje firma Cisco, która wprowadza na polski rynek zaprezentowane na Mobile Word Congress w Barcelonie oprogramowanie Cisco Quantum. Rozmowy z polskimi operatorami idą na razie mozolnie

Publikacja: 18.04.2013 08:00

Według Cisco operatorom potrzeba więcej analityki

Foto: ROL

Rozwiązanie  powstało w wyniku integracji własnych rozwiązań Cisco z pochodzącymi z ostatnich akwizycji narzędziami, takich firm jak Intucell, czy BroadHop, na które wydano w ciągu ostatniego roku ponad 1,5 miliarda dolarów.

– Oprogramowanie to dostarcza sieciom mobilnym niedostępną dotąd inteligencję, wedle zasady data-in-motion. Dzięki temu uzyskują oni  dostęp do danych o swych sieciach i użytkownikach w czasie rzeczywistym, mogą natychmiast reagować i stawiać prognozy na przyszłość – zachwala rozwiązanie Marcin Wawrzyński, dyrektor rozwoju w dziale technologii mobilnych w Cisco.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama