Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak robić więcej za mniej

Strategia jest prosta – przejmujemy, razem z ludźmi, od operatora dział zarządzania siecią, pół roku przyglądamy się jak działa, po czym zmniejszamy zatrudnienie i szukamy oszczędności. W końcu chodzi o to, by robić to samo, ale taniej – mówi rpkom.pl Staffan Henriksson, dyrektor generalny Ericsson Polska.

Publikacja: 06.05.2011 07:00

Jak robić więcej za mniej

Foto: ROL

rpkom.pl: – Jak minął pierwszy kwartał na polskim rynku telekomunikacyjnym z pańskiego punktu widzenia?

Staffan Henriksson, dyrektor generalny Ericsson Polska: –  Rynek na razie wstrzymał oddech. Wiele rzeczy wkrótce się wydarzy: sprzedaż Polkomtela, współpraca PTC i Orange w zakresie wspólnej budowy sieci. Pojawiały się spekulacje na temat konsolidacji wokół Exatela. Deutsche Telekom porozumiało się z Vivendi. Wyłania się nowy kształt rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Jednocześnie doświadczenie kryzysu ekonomicznego wciąż jest świeże i trudno dziwić się, że wśród graczy dużo jest wahania i odkładania decyzji.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama