Jak robić więcej za mniej

Strategia jest prosta – przejmujemy, razem z ludźmi, od operatora dział zarządzania siecią, pół roku przyglądamy się jak działa, po czym zmniejszamy zatrudnienie i szukamy oszczędności. W końcu chodzi o to, by robić to samo, ale taniej – mówi rpkom.pl Staffan Henriksson, dyrektor generalny Ericsson Polska.

Publikacja: 06.05.2011 07:00

Jak robić więcej za mniej

Foto: ROL

rpkom.pl: – Jak minął pierwszy kwartał na polskim rynku telekomunikacyjnym z pańskiego punktu widzenia?

Staffan Henriksson, dyrektor generalny Ericsson Polska: –  Rynek na razie wstrzymał oddech. Wiele rzeczy wkrótce się wydarzy: sprzedaż Polkomtela, współpraca PTC i Orange w zakresie wspólnej budowy sieci. Pojawiały się spekulacje na temat konsolidacji wokół Exatela. Deutsche Telekom porozumiało się z Vivendi. Wyłania się nowy kształt rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Jednocześnie doświadczenie kryzysu ekonomicznego wciąż jest świeże i trudno dziwić się, że wśród graczy dużo jest wahania i odkładania decyzji.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić