Reklama

Jak robić więcej za mniej

Strategia jest prosta – przejmujemy, razem z ludźmi, od operatora dział zarządzania siecią, pół roku przyglądamy się jak działa, po czym zmniejszamy zatrudnienie i szukamy oszczędności. W końcu chodzi o to, by robić to samo, ale taniej – mówi rpkom.pl Staffan Henriksson, dyrektor generalny Ericsson Polska.

Publikacja: 06.05.2011 07:00

Jak robić więcej za mniej

Foto: ROL

rpkom.pl: – Jak minął pierwszy kwartał na polskim rynku telekomunikacyjnym z pańskiego punktu widzenia?

Staffan Henriksson, dyrektor generalny Ericsson Polska: –  Rynek na razie wstrzymał oddech. Wiele rzeczy wkrótce się wydarzy: sprzedaż Polkomtela, współpraca PTC i Orange w zakresie wspólnej budowy sieci. Pojawiały się spekulacje na temat konsolidacji wokół Exatela. Deutsche Telekom porozumiało się z Vivendi. Wyłania się nowy kształt rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Jednocześnie doświadczenie kryzysu ekonomicznego wciąż jest świeże i trudno dziwić się, że wśród graczy dużo jest wahania i odkładania decyzji.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama