rpkom.pl: – Sukces chińskich firm kojarzony jest głównie z atrakcyjnymi cenami, czy to też będzie wasz główny atut w Polsce?
Nie znaczy to jednak, że ZTE nie przykłada znaczenia do jakość rozwiązań, czy wsparcia klientów przy zachowaniu konkurencyjności cenowej oferty. Firma np. aktywnie uczestniczy w światowych komitetach standaryzacyjnych w zakresie rozwoju technologii i opracowania standardów przemysłowych ETSI, czy EIA/TIA. Nie żałuje też pieniędzy na działania z zakresu R&D.
– Które z produktów z portfolio ZTE waszym zdaniem będą się sprzedawać w Polsce najlepiej?
– Analizując zapotrzebowanie rynku na technologię w dziedzinie transmisji danych i bezpieczeństwa skupiamy się na rozwiązaniach pasywnych sieci optycznych w obszarze technologii dostępowych oraz produktach do sieci LAN i WAN, jak przełączniki sieciowe, routery oraz systemy wideokonferencyjne. Portfolio ZTE w tych dziedzinach jest naprawdę szerokie i może zaspokoić wszystkie obszary potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów.