Reklama
Rozwiń

Operatorzy nie umieją sprzedawać aplikacji biznesowych

Duże telekomy nie umieją sprzedawać zaawansowanych aplikacji biznesowych w ofercie dla firm. Wszystkie nasze próby współpracy z operatorami w tej materii skończyły się fiaskiem – mówi w rozmowie z rpkom.pl Michał Zaremba z Sagra Technology, gracza nr. 2 na polskim rynku mobilnych systemów wsparcia sprzedaży.

Publikacja: 18.11.2010 12:00

Operatorzy nie umieją sprzedawać aplikacji biznesowych

Foto: ROL

[b]rpkom.pl: – Czym konkretnie zajmuje się wasza firma?[/b]

[b]Michał Zaremba, business development director, Sagra Technology[/b]: – Od kilkunastu lat, od kiedy na rynku pojawiły się pierwsze urządzenia PDA, czyli w praktyce palm topy Ipaq, tworzymy oprogramowanie mobilne. Nasza nisza to software wspomagający pracowników mobilnych, specjalizujemy się w produktach typu sale sforce, czyli skierowanych dla mobilnych handlowców. Specjalizujemy się też w rynku farmaceutycznym. Na rynku zajmujemy drugą pozycję po Asseco. Jakiś czas temu taką działalnością zajmowała się w Polsce około setka firm. Dziś jest ich nie więcej niż dziesięć.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń