Reklama

Operatorzy nie umieją sprzedawać aplikacji biznesowych

Duże telekomy nie umieją sprzedawać zaawansowanych aplikacji biznesowych w ofercie dla firm. Wszystkie nasze próby współpracy z operatorami w tej materii skończyły się fiaskiem – mówi w rozmowie z rpkom.pl Michał Zaremba z Sagra Technology, gracza nr. 2 na polskim rynku mobilnych systemów wsparcia sprzedaży.

Publikacja: 18.11.2010 12:00

Operatorzy nie umieją sprzedawać aplikacji biznesowych

Foto: ROL

[b]rpkom.pl: – Czym konkretnie zajmuje się wasza firma?[/b]

[b]Michał Zaremba, business development director, Sagra Technology[/b]: – Od kilkunastu lat, od kiedy na rynku pojawiły się pierwsze urządzenia PDA, czyli w praktyce palm topy Ipaq, tworzymy oprogramowanie mobilne. Nasza nisza to software wspomagający pracowników mobilnych, specjalizujemy się w produktach typu sale sforce, czyli skierowanych dla mobilnych handlowców. Specjalizujemy się też w rynku farmaceutycznym. Na rynku zajmujemy drugą pozycję po Asseco. Jakiś czas temu taką działalnością zajmowała się w Polsce około setka firm. Dziś jest ich nie więcej niż dziesięć.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama