Czego biznes oczekuje od operatorów?

Przedsiębiorcy w Polsce, którzy chcą korzystać z usług telekomunikacyjnych nie mają problemu ze znalezieniem dostawcy. Nie zawsze jednak operatorzy są w stanie dostarczyć usługę tak szybko i na takim poziomie, jak oczekuje klient – mówili uczestnicy debaty „Czy jesteśmy zadowoleni z oferty usług telekomunikacyjnych”, która odbyła się podczas konferencji dziennika Rzeczpospolita i serwisu rpkom.pl – Telecom Trends 2011

Publikacja: 28.11.2011 09:00

Czego biznes oczekuje od operatorów?

Foto: ROL

Z problemem takim zmaga się np. sieć handlowa Biedronka, która otwiera w Polsce około 200 sklepów rocznie, lokalizowanych w większości przypadków na prowincji. – W Polsce jest spory problem z sieciami ostatniej mili i to odczuwamy. Połowa z otwieranych rocznie sklepów nie ma łącza stałego i musimy korzystać z technologii radiowej i satelitarnej. Dlatego nasze sklepy są przystosowane do funkcjonowania w systemie offline. Tak jest bezpieczniej – mówił Wojciech Józefowski, dyrektor ds. IT z Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD). Dodał, że można porozumieć się z operatorem, by dociągnął tam sieć, ale to trwa a sklep musi działać.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić