Aktualizacja: 11.05.2025 21:16 Publikacja: 28.11.2011 09:00
Foto: ROL
Z problemem takim zmaga się np. sieć handlowa Biedronka, która otwiera w Polsce około 200 sklepów rocznie, lokalizowanych w większości przypadków na prowincji. – W Polsce jest spory problem z sieciami ostatniej mili i to odczuwamy. Połowa z otwieranych rocznie sklepów nie ma łącza stałego i musimy korzystać z technologii radiowej i satelitarnej. Dlatego nasze sklepy są przystosowane do funkcjonowania w systemie offline. Tak jest bezpieczniej – mówił Wojciech Józefowski, dyrektor ds. IT z Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD). Dodał, że można porozumieć się z operatorem, by dociągnął tam sieć, ale to trwa a sklep musi działać.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas