Czego biznes oczekuje od operatorów?

Przedsiębiorcy w Polsce, którzy chcą korzystać z usług telekomunikacyjnych nie mają problemu ze znalezieniem dostawcy. Nie zawsze jednak operatorzy są w stanie dostarczyć usługę tak szybko i na takim poziomie, jak oczekuje klient – mówili uczestnicy debaty „Czy jesteśmy zadowoleni z oferty usług telekomunikacyjnych”, która odbyła się podczas konferencji dziennika Rzeczpospolita i serwisu rpkom.pl – Telecom Trends 2011

Publikacja: 28.11.2011 09:00

Czego biznes oczekuje od operatorów?

Foto: ROL

Z problemem takim zmaga się np. sieć handlowa Biedronka, która otwiera w Polsce około 200 sklepów rocznie, lokalizowanych w większości przypadków na prowincji. – W Polsce jest spory problem z sieciami ostatniej mili i to odczuwamy. Połowa z otwieranych rocznie sklepów nie ma łącza stałego i musimy korzystać z technologii radiowej i satelitarnej. Dlatego nasze sklepy są przystosowane do funkcjonowania w systemie offline. Tak jest bezpieczniej – mówił Wojciech Józefowski, dyrektor ds. IT z Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD). Dodał, że można porozumieć się z operatorem, by dociągnął tam sieć, ale to trwa a sklep musi działać.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń