Rosną przychody, maleją straty Stopklatka TV

Po dziewięciu miesiącach tego roku przychody nadawcy filmowej stacji nadawanej w ramach naziemnej telewizji cyfrowej zwiększyły się aż o 83 proc. do 18,2 mln zł. Maleje też strata stacji.

Publikacja: 09.11.2015 15:16

Gros przychodów Stopklatki (prawie 17,7 mln zł) to wpływy z reklam w kanale telewizyjnym o tej samej nazwie. Strata operacyjna zmniejszyła się z 6,25 mln zł rok wcześniej do 2 mln w tym roku, a strata netto zmniejszyła się z 6,77 mln zł po dziewięciu miesiącach ubiegłego roku do 2,51 mln zł w tym roku. – Mimo osiągnięcia zysku netto w drugim kwartale 2015 r., w trzecim kwartale 2015 r. Stopklatka zrealizowała stratę, głównie na skutek zmniejszenia średniomiesięcznej wartości przychodów ze sprzedaży czasu reklamowego w tym okresie (okres wakacyjny) – podała spółka.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa