Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosną przychody, maleją straty Stopklatka TV

Po dziewięciu miesiącach tego roku przychody nadawcy filmowej stacji nadawanej w ramach naziemnej telewizji cyfrowej zwiększyły się aż o 83 proc. do 18,2 mln zł. Maleje też strata stacji.

Publikacja: 09.11.2015 15:16

Gros przychodów Stopklatki (prawie 17,7 mln zł) to wpływy z reklam w kanale telewizyjnym o tej samej nazwie. Strata operacyjna zmniejszyła się z 6,25 mln zł rok wcześniej do 2 mln w tym roku, a strata netto zmniejszyła się z 6,77 mln zł po dziewięciu miesiącach ubiegłego roku do 2,51 mln zł w tym roku. – Mimo osiągnięcia zysku netto w drugim kwartale 2015 r., w trzecim kwartale 2015 r. Stopklatka zrealizowała stratę, głównie na skutek zmniejszenia średniomiesięcznej wartości przychodów ze sprzedaży czasu reklamowego w tym okresie (okres wakacyjny) – podała spółka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama