Reklama

Rosną przychody, maleją straty Stopklatka TV

Po dziewięciu miesiącach tego roku przychody nadawcy filmowej stacji nadawanej w ramach naziemnej telewizji cyfrowej zwiększyły się aż o 83 proc. do 18,2 mln zł. Maleje też strata stacji.

Publikacja: 09.11.2015 15:16

Gros przychodów Stopklatki (prawie 17,7 mln zł) to wpływy z reklam w kanale telewizyjnym o tej samej nazwie. Strata operacyjna zmniejszyła się z 6,25 mln zł rok wcześniej do 2 mln w tym roku, a strata netto zmniejszyła się z 6,77 mln zł po dziewięciu miesiącach ubiegłego roku do 2,51 mln zł w tym roku. – Mimo osiągnięcia zysku netto w drugim kwartale 2015 r., w trzecim kwartale 2015 r. Stopklatka zrealizowała stratę, głównie na skutek zmniejszenia średniomiesięcznej wartości przychodów ze sprzedaży czasu reklamowego w tym okresie (okres wakacyjny) – podała spółka.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama