Aktualizacja: 09.05.2025 18:14 Publikacja: 28.01.2022 08:53
Foto: Bloomberg
Miesięczna kampania prowadzona przez chińską Administrację Cyberprzestrzeni ma na celu stworzenie „zdrowego, szczęśliwego i spokojnego środowiska online” – pisze CNN.
Potężny internetowy organ nadzorujący ustanowiony przez prezydenta Xi Jinpinga w 2014 r. w imię ochrony chińskiego internetu i bezpieczeństwa danych powiązał kampanię nie tylko z olimpiadą, ale też z początkiem Nowego Roku Księżycowego i towarzyszącym mu festiwalem zakupów, który trwa od 31 stycznia do 6 lutego.
Globalny rynek cyberbezpieczeństwa zdominowany jest przez USA i Izrael. Zawirowania w relacjach USA-Europa spraw...
Ponad jedna trzecia polskich firm… nie wie, czy prawidłowo wdrożyły zapisy RODO. Podobny skomplikowany proces i...
Krótki sygnał od nieznanego numeru – najczęściej z zagranicy. Głównie w nocy, żeby wzbudzić ciekawość. Możliwe s...
Google zapowiada zmiany, które wejdą w życie 16 lutego 2025 roku. Od tej daty użytkownicy będą śledzeni nie tylk...
Cyberzagrożenia przekształciły się z marginalnego ryzyka w poważne wyzwanie dla zarządów przedsiębiorstw. Na cał...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas