Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 18:27 Publikacja: 26.10.2022 15:01
Foto: Solen Feyissa
Raport zespołów Global Witness i Cybersecurity for Democracy z Uniwersytetu Nowojorskiego sugerują, że platforma nie jest w stanie wyłapać dużych ilości dezinformacji wyborczych pojawiających się na TikToku przed wyborami środka kadencji, które odbędą się 8 listopada.
TikTok zatwierdził 90 procent reklam zawierających dezinformację wyborczą przesłanych przez badaczy, w tym reklamy zawierające niewłaściwą datę wyborów, fałszywe twierdzenia dotyczące wymogów głosowania i retorykę zniechęcającą ludzi do głosowania – pisze The Guardian.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Podczas ataków cyberprzestępcy potrafią skutecznie wykorzystać każdą lukę w bezpieczeństwie cyfrowym organizacji...
Sieciowi przestępcy na wiele sposobów próbują zmanipulować użytkowników sieci. Ostatnio z sukcesami zaprzęgli do...
Nie tylko fake newsy, nie tylko generowanie mowy nienawiści. Cyberprzestępcy uciekają się do wyrafinowanych meto...
Aż połowa zdarzeń związanych z cyberbezpieczeństwem doświadczanych przez pracowników polskich firm to wiadomości...
Globalny rynek cyberbezpieczeństwa zdominowany jest przez USA i Izrael. Zawirowania w relacjach USA-Europa spraw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas