Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 07:14 Publikacja: 26.10.2022 15:01
Foto: Solen Feyissa
Raport zespołów Global Witness i Cybersecurity for Democracy z Uniwersytetu Nowojorskiego sugerują, że platforma nie jest w stanie wyłapać dużych ilości dezinformacji wyborczych pojawiających się na TikToku przed wyborami środka kadencji, które odbędą się 8 listopada.
TikTok zatwierdził 90 procent reklam zawierających dezinformację wyborczą przesłanych przez badaczy, w tym reklamy zawierające niewłaściwą datę wyborów, fałszywe twierdzenia dotyczące wymogów głosowania i retorykę zniechęcającą ludzi do głosowania – pisze The Guardian.
Sieciowi przestępcy na wiele sposobów próbują zmanipulować użytkowników sieci. Ostatnio z sukcesami zaprzęgli do...
Nie tylko fake newsy, nie tylko generowanie mowy nienawiści. Cyberprzestępcy uciekają się do wyrafinowanych meto...
Aż połowa zdarzeń związanych z cyberbezpieczeństwem doświadczanych przez pracowników polskich firm to wiadomości...
Globalny rynek cyberbezpieczeństwa zdominowany jest przez USA i Izrael. Zawirowania w relacjach USA-Europa spraw...
Ponad jedna trzecia polskich firm… nie wie, czy prawidłowo wdrożyły zapisy RODO. Podobny skomplikowany proces i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas