Aktualizacja: 09.05.2025 16:43 Publikacja: 26.10.2022 15:01
Foto: Solen Feyissa
Raport zespołów Global Witness i Cybersecurity for Democracy z Uniwersytetu Nowojorskiego sugerują, że platforma nie jest w stanie wyłapać dużych ilości dezinformacji wyborczych pojawiających się na TikToku przed wyborami środka kadencji, które odbędą się 8 listopada.
TikTok zatwierdził 90 procent reklam zawierających dezinformację wyborczą przesłanych przez badaczy, w tym reklamy zawierające niewłaściwą datę wyborów, fałszywe twierdzenia dotyczące wymogów głosowania i retorykę zniechęcającą ludzi do głosowania – pisze The Guardian.
Globalny rynek cyberbezpieczeństwa zdominowany jest przez USA i Izrael. Zawirowania w relacjach USA-Europa spraw...
Ponad jedna trzecia polskich firm… nie wie, czy prawidłowo wdrożyły zapisy RODO. Podobny skomplikowany proces i...
Krótki sygnał od nieznanego numeru – najczęściej z zagranicy. Głównie w nocy, żeby wzbudzić ciekawość. Możliwe s...
Google zapowiada zmiany, które wejdą w życie 16 lutego 2025 roku. Od tej daty użytkownicy będą śledzeni nie tylk...
Cyberzagrożenia przekształciły się z marginalnego ryzyka w poważne wyzwanie dla zarządów przedsiębiorstw. Na cał...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas