Reklama

Ponad 700 firm czeka w kolejce po narzędzie polskiego startupu

IndieBI pracuje nad platformą analityki sprzedaży dla wydawców i studiów z branży gamingu. Innowacyjny projekt już przyciągnął uwagę inwestorów.

Publikacja: 30.11.2021 01:56

Twórcy hitowej gry wideo „Among Us” (na zdj.) sięgnęli po innowacyjną platformę do analityki bizneso

Twórcy hitowej gry wideo „Among Us” (na zdj.) sięgnęli po innowacyjną platformę do analityki biznesowej, która powstaje w Łodzi.

Foto: mat. pras.

Według prognoz Newzoo rynek gier na koniec br. będzie wart co najmniej 180 mld dol., z czego ponad 80 mld dol. stanowić mają tytuły na komputery, konsole oraz projekty wirtualnej rzeczywistości (VR). W ciągu najbliższych trzech lat segment ten ma wzrosnąć do ponad 100 mld dol. Walka studiów o graczy, których – jak się szacuje – na świecie jest nawet ok. 3 mld, jest zażarta. Tymczasem jedną z największych barier rozwojowych dla wydawców i producentów gier jest zbytnio rozproszona analityka, która blokuje skuteczne planowanie sprzedaży. To realny problem. Zdają sobie z tego sprawę Tom Kaczmarczyk i Callum Underwood, którzy stworzyli własne narzędzie business intelligence dostosowane do potrzeb branży.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up rewolucjonizuje medycynę. AI wykryje chorobę szybciej niż człowiek
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama