Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 10:22 Publikacja: 30.11.2021 01:56
Twórcy hitowej gry wideo „Among Us” (na zdj.) sięgnęli po innowacyjną platformę do analityki biznesowej, która powstaje w Łodzi.
Foto: mat. pras.
Według prognoz Newzoo rynek gier na koniec br. będzie wart co najmniej 180 mld dol., z czego ponad 80 mld dol. stanowić mają tytuły na komputery, konsole oraz projekty wirtualnej rzeczywistości (VR). W ciągu najbliższych trzech lat segment ten ma wzrosnąć do ponad 100 mld dol. Walka studiów o graczy, których – jak się szacuje – na świecie jest nawet ok. 3 mld, jest zażarta. Tymczasem jedną z największych barier rozwojowych dla wydawców i producentów gier jest zbytnio rozproszona analityka, która blokuje skuteczne planowanie sprzedaży. To realny problem. Zdają sobie z tego sprawę Tom Kaczmarczyk i Callum Underwood, którzy stworzyli własne narzędzie business intelligence dostosowane do potrzeb branży.
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas