Ponad 700 firm czeka w kolejce po narzędzie polskiego startupu

IndieBI pracuje nad platformą analityki sprzedaży dla wydawców i studiów z branży gamingu. Innowacyjny projekt już przyciągnął uwagę inwestorów.

Publikacja: 30.11.2021 01:56

Twórcy hitowej gry wideo „Among Us” (na zdj.) sięgnęli po innowacyjną platformę do analityki bizneso

Twórcy hitowej gry wideo „Among Us” (na zdj.) sięgnęli po innowacyjną platformę do analityki biznesowej, która powstaje w Łodzi.

Foto: mat. pras.

Według prognoz Newzoo rynek gier na koniec br. będzie wart co najmniej 180 mld dol., z czego ponad 80 mld dol. stanowić mają tytuły na komputery, konsole oraz projekty wirtualnej rzeczywistości (VR). W ciągu najbliższych trzech lat segment ten ma wzrosnąć do ponad 100 mld dol. Walka studiów o graczy, których – jak się szacuje – na świecie jest nawet ok. 3 mld, jest zażarta. Tymczasem jedną z największych barier rozwojowych dla wydawców i producentów gier jest zbytnio rozproszona analityka, która blokuje skuteczne planowanie sprzedaży. To realny problem. Zdają sobie z tego sprawę Tom Kaczmarczyk i Callum Underwood, którzy stworzyli własne narzędzie business intelligence dostosowane do potrzeb branży.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko