Aktualizacja: 11.05.2025 17:35 Publikacja: 30.05.2022 12:09
Spółka z Kijowa rozpycha się na rynku oprogramowania HR, który w 2030 r. wart będzie 33 mld dol.
Foto: Jacob Lund / shutterstock
Wywodząca się z Kijowa innowacyjna spółka wdraża rozwiązania z zakresu HR Management, które umożliwiają – w jednym ekosystemie – obsługę najważniejszych procesów z obszaru zarządzania talentami. Nowoczesne narzędzia przeznaczone są przede wszystkim dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Ale z systemów PeopleForce korzystają też potentaci. Wśród klientów start-up ma takie marki, jak BMW, Ajax czy Rakuten. Gross partnerów stanowią jednak firmy z Ukrainy. Spółka liczy, że teraz do tego grona dołączą przedsiębiorstwa z naszego kraju. PeopleForce ma bowiem ambicję, by rozwijać się nad Wisłą, choć na celowniku ma także Hiszpanię.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas