Reklama

W polski start-up od sztucznej inteligencji zainwestowali giganci Doliny Krzemowej

Rodzima firma ElevenLabs dostała właśnie od inwestorów 19 mln dol. na badania nad swoim inteligentnym systemem generowania mowy, nie do odróżnienia od mowy prawdziwego człowieka. Polaków wesprą znane nazwiska z branży nowych technologii.

Publikacja: 20.06.2023 10:59

Platforma AI ElevenLabs w ciągu kilku miesięcy przyciągnęła już ponad milion zarejestrowanych użytko

Platforma AI ElevenLabs w ciągu kilku miesięcy przyciągnęła już ponad milion zarejestrowanych użytkowników z branży kreatywnej, rozrywkowej i wydawniczej

Foto: AdobeStock

ElevenLabs wyrobił sobie już globalną markę – dzięki jego technologii generowania mowy za pomocą sztucznej inteligencji, można tworzyć dubbing do filmów, asystentów głosowych i awatary, czy tzw. nagrania deepfake. Za pomocą sztucznej inteligencji polskiej firmy można sklonować bowiem dowolny głos i sprawić, że przemówi w różnych językach i wypowie dowolne kwestie. Ów przełomowy projekt stworzyli Piotr Dąbkowski, absolwent uniwersytetów Oxford i Cambridge, a także Mateusz Staniszewski, który ukończył wydział matematyki w Imperial College London.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama