Reklama
Rozwiń

Chwila zamiast całego dnia. Sztuczna inteligencja wyręczy pracowników

Rzeszowski start-up na bazie ChatGPT skonstruował bota, który pozwala pracownikom działów marketingu na oddelegowanie swoich zadań. W jednej chwili wykona nawet kilkadziesiąt procesów, które dotąd zajmowały cały dzień.

Publikacja: 01.04.2024 14:41

System AI potrafi również oceniać działanie konkurencji

System AI potrafi również oceniać działanie konkurencji

Foto: Adobe Stock

Start-up Sembot opracował rozwiązanie, które ma usprawniać zarządzanie kampaniami reklamowymi – technologia ta może zarówno zastąpić marketera, jak też pozwolić specjalistom podnieść efektywność, eliminując z codziennych zadań rutynowe działania.

– Naszym punktem wyjścia było ułatwienie pracy reklamodawcom, jak i specjalistom od marketingu. Po prostu dobrze mieć pod ręką asystenta, który odpowie na wszystkie pytania związane ze sprzedażą w internecie, zna najlepsze praktyki i wie wszystko o twoich danych, bo codziennie sprawdza, co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza twoją stronę i sugeruje poprawki. Do tego analizuje konkurencję, „widoczność” oferty i porównuje ceny z innymi oferentami – wylicza Bartosz Ferenc, założyciel start-upu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły