Za nowatorskim rozwiązaniem stoi Hollywood Hair, warszawska firma specjalizująca się w przedłużaniu włosów. Jak przekonują w spółce, to jedyne tego typu oprogramowanie na rodzimym rynku beauty. Czy aplikacja podbije salony urody nad Wisłą?
Eksperymentowanie ze stylem i wyglądem
Hollywood Hair (HH) to marka stworzona przez Klaudię Duszyńską, businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Teraz ma plan, by swoimi salonami podbić nie tylko rodzimy rynek, ale również inne kraje. W globalnej ekspansji ma pomóc aplikacja. Narzędzie to pozwala w sposób całkowicie wirtualny przedłużyć włosy – na ekranie smartfona, dzięki inteligentnym algorytmom AI oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), użytkowniczki będą mogły zobaczyć docelowy efekt, z każdej strony.
Czytaj więcej
Mamy 30 mln użytkowników, co daje pierwsze miejsce wśród aplikacji do umawiania wizyt, i w AppSto...
Klaudia Duszyńska liczy, że aplikacja mobilna Hollywood Hair podbije rynek. Nie ma bowiem na nim rozwiązań, które łączą tak różne funkcje jak rezerwacja wizyt, konsultacje online, wirtualne przedłużanie włosów i sklep, a wszystko na tzw. jeden klik w telefonie. – Dzięki innowacyjnemu narzędziu każda kobieta może eksperymentować z własnym stylem i wyglądem. Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty. Dzięki zastosowaniu AR można nie tylko wirtualnie przedłużyć włosy, ale także zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym – mówi Duszyńska. I podkreśla, że obecnie wiele firm świadczących usługi w tej branży korzysta z gotowych platform (głównie rezerwacyjnych) i nie tworzy własnych narzędzi.
– My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja – zaznacza założycielka Hollywood Hair.