Aktualizacja: 17.05.2025 09:19 Publikacja: 21.01.2025 10:52
Popularna w Polsce sieć sklepów z odzieżą wdrożyła technologię od PayEye. Teraz można tam płacić okiem. Ale możliwości zastosowań innowacyjnego terminala jest już więcej
Foto: mat. pras.
PayEye – wrocławski start-up, który ma ambicję zrewolucjonizować rynek płatności bezgotówkowych – robi kolejny milowy krok. Firma, którą kierują Daniel Jarząb oraz Krystian Kulczycki, uruchomiła opcję weryfikacji tożsamości oraz wieku. Rozszerza też sieć swoich płatności tęczówką o kolejnych kluczowych partnerów.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas