Aktualizacja: 02.04.2025 04:36 Publikacja: 21.01.2025 10:52
Popularna w Polsce sieć sklepów z odzieżą wdrożyła technologię od PayEye. Teraz można tam płacić okiem. Ale możliwości zastosowań innowacyjnego terminala jest już więcej
Foto: mat. pras.
PayEye – wrocławski start-up, który ma ambicję zrewolucjonizować rynek płatności bezgotówkowych – robi kolejny milowy krok. Firma, którą kierują Daniel Jarząb oraz Krystian Kulczycki, uruchomiła opcję weryfikacji tożsamości oraz wieku. Rozszerza też sieć swoich płatności tęczówką o kolejnych kluczowych partnerów.
BioCam ruszył z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jes...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Ekosystem start-upowy na Ukrainie kwitnie – wyniki mogą być zaskoczeniem, bo młode, innowacyjne spółki dodają ta...
Spółki Skarbu Państwa zaczęły dostrzegać potencjał drzemiący w młodych firmach technologicznych – PZU ogłosiło w...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Biodegradowalne opakowania, autonomiczne busy, kwanty czy polska sztuczna inteligencja – nasi przedsiębiorcy i n...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas