Aktualizacja: 01.07.2025 05:05 Publikacja: 21.01.2025 10:52
Popularna w Polsce sieć sklepów z odzieżą wdrożyła technologię od PayEye. Teraz można tam płacić okiem. Ale możliwości zastosowań innowacyjnego terminala jest już więcej
Foto: mat. pras.
PayEye – wrocławski start-up, który ma ambicję zrewolucjonizować rynek płatności bezgotówkowych – robi kolejny milowy krok. Firma, którą kierują Daniel Jarząb oraz Krystian Kulczycki, uruchomiła opcję weryfikacji tożsamości oraz wieku. Rozszerza też sieć swoich płatności tęczówką o kolejnych kluczowych partnerów.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas