Aktualizacja: 09.05.2025 15:48 Publikacja: 01.07.2019 23:35
Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik
Choć produkty farmaceutyczne nigdy nie były traktowane jako flagowa oferta sklepów internetowych to okazuje się, że Polacy wyjątkowo często kupują online właśnie tę kategorię.
Z najnowszego raportu Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że o ile 30 proc. ankietowanych kupuje produkty farmaceutyczne w placówkach stacjonarnych, to już 28 proc. robi to także w e-sklepach, a co piąty wskazał też platformy internetowe, np. Allegro. Wyższym odsetkiem kupujących w kanałach internetowych mogą się pochwalić tylko sprzedawcy sprzętu elektronicznego, branży tradycyjnie mocno nastawionej na online. Tymczasem apteki, choć wciąż mogą w ten sposób sprzedawać tylko produkty bez recepty, szybko rosną właśnie w tym segmencie.
Nuro, autonomiczny start-up zajmujący się dostawami zakupów za pomocą robotycznych pojazdów, poinformował, że zw...
Pudełka, w których w przyszłości będą dostarczane np. zakupy internetowe, mają być zupełnie inne niż dzisiaj. Ek...
Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać e-zakupy. T...
Platformy handlu internetowego i e-sklepy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie klientów oraz skłonienie...
Już co drugi Polak do zakupów przez internet używa urządzeń mobilnych, jak smartfon lub tablet – wynika z najnow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas