„Jeśli byłeś na koncercie, wiesz, że najstraszniejszym miejscem jest łazienka. Teraz możesz uniknąć konieczności stawiania czoła temu kolejkowemu piekłu dzięki nowej Pit Diaper, zasilanej przez Depend!” – reklamuje pieluchę dla dorosłych jej producent. W reklamie przekonuje, że produkt jest absolutnie niezbędny dla każdego heavymetalowca na ostrym koncercie.
Niezbędnik koncertowy gadżetem 2025 roku?
Wygląda na to, że reklama faktycznie trafiła w dziesiątkę, ponieważ cały zapas pieluch Pit Diaper wysprzedał się w zaledwie 24 godziny i nie wiadomo, kiedy zapasy zostaną uzupełnione. Tymczasem jedno opakowanie pieluch kosztuje 75 dolarów, czyli około 300 złotych.
Jeśli kiedykolwiek koncert został zepsuty przez potrzebę skorzystania z toalety, to ten nowy, dziwaczny element garderoby od marki wody Liquid Death może być czymś, co warto rozważyć przed kolejnym koncertem – przekonuje portal UniladTech.
Czytaj więcej
Na uniwersytecie w Korei Południowej opracowano innowacyjną toaletę, a właściwie cały system zbierania nieczystości i przetwarzania ich w energię, którą można zasilać budynki uczelni.