Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert

Zaledwie 24 godziny – tyle wystarczyło, by wyprzedały się high-techowe pieluchy, które pozwalają uniknąć gigantycznych kolejek podczas koncertów i przerwania zabawy. Pieluchy są drogie, ale niezwykle innowacyjne.

Publikacja: 15.12.2024 20:47

W reklamie przekonuje, że produkt jest absolutnie niezbędny dla każdego heavymetalowca na ostrym kon

W reklamie przekonuje, że produkt jest absolutnie niezbędny dla każdego heavymetalowca na ostrym koncercie

Foto: Liquid Death

„Jeśli byłeś na koncercie, wiesz, że najstraszniejszym miejscem jest łazienka. Teraz możesz uniknąć konieczności stawiania czoła temu kolejkowemu piekłu dzięki nowej Pit Diaper, zasilanej przez Depend!” – reklamuje pieluchę dla dorosłych jej producent. W reklamie przekonuje, że produkt jest absolutnie niezbędny dla każdego heavymetalowca na ostrym koncercie.

Niezbędnik koncertowy gadżetem 2025 roku?

Wygląda na to, że reklama faktycznie trafiła w dziesiątkę, ponieważ cały zapas pieluch Pit Diaper wysprzedał się w zaledwie 24 godziny i nie wiadomo, kiedy zapasy zostaną uzupełnione. Tymczasem jedno opakowanie pieluch kosztuje 75 dolarów, czyli około 300 złotych.

Jeśli kiedykolwiek koncert został zepsuty przez potrzebę skorzystania z toalety, to ten nowy, dziwaczny element garderoby od marki wody Liquid Death może być czymś, co warto rozważyć przed kolejnym koncertem – przekonuje portal UniladTech.

Czytaj więcej

Ekskrementy jako cyfrowa waluta. W Korei to działa

Koncerty często należą do najlepszych chwil w życiu, zwłaszcza jeśli uda się zdobyć świetne miejsce blisko sceny. Często jednak, aby zdobyć takie miejsce, trzeba dotrzeć na miejsce koncertu na wiele godzin przed rozpoczęciem. Oczywiście nie da się uniknąć funkcji fizjologicznych, a choć czasami przyjaciel może zająć twoje miejsce, wyjście do toalety często oznacza ryzyko utraty idealnej pozycji na koncercie.

„Na szczęście Liquid Death, we współpracy z marką Depend, stworzyli idealny produkt na taką sytuację, który z humorem nazwali „Pit Diaper” (dosłownie: pielucha do moshu, rodzaju tańca na koncertach zespołów heavy metal - red.)” – informuje portal, dodając jednak, że 75 dolarów to niemało by wyglądać jak „metalowy bobas”.

Jak działa Pit Diaper?

Pielucha zawiera „przetworzoną wodę Liquid Death”, która neutralizuje wszelkie nieprzyjemne zapachy, jakie mogłyby wydostać się z wnętrza ubrania. Co więcej, zapewnia pełną ochronę przed przeciekaniem, niezależnie od tego, jak intensywnie się porusza używająca jej osoba, co oznacza, że może szaleć w moshu do woli.

Koniec z kolejkami do toalety i związanymi z tym dodatkowymi „atrakcjami”, no i koniec z przerwami w dobrej koncertowej zabawie – zapewnia UniladTech.

Media społecznościowe uznały, że produkt jest jednocześnie pomysłowy i absurdalny. „Jako 50-latek, który wciąż często bywa w moshu, mogę tylko powiedzieć, że nie mogę się doczekać, aż kupię te pieluchy w moim lokalnym CVS (sieć aptek w USA – red.)” - napisał jeden użytkownik, podczas gdy inny zaproponował: „Czy możecie teraz stworzyć wersję Sh*t Diaper?”

Większość jest jednak zdania, że ten produkt – na pierwszy rzut oka dość absurdalny - ma spore szanse na powodzenie rynkowe.

„Jeśli byłeś na koncercie, wiesz, że najstraszniejszym miejscem jest łazienka. Teraz możesz uniknąć konieczności stawiania czoła temu kolejkowemu piekłu dzięki nowej Pit Diaper, zasilanej przez Depend!” – reklamuje pieluchę dla dorosłych jej producent. W reklamie przekonuje, że produkt jest absolutnie niezbędny dla każdego heavymetalowca na ostrym koncercie.

Niezbędnik koncertowy gadżetem 2025 roku?

Pozostało 87% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Gadżety
Black Friday się rozkręca. Bitwa sieci handlowych na iPhone'y i obniżki cen
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gadżety
Które gadżety podbiją świat w 2025 roku? Już nie smartwatche. Okulary i pierścienie