Polak bardzo mało wart dla internetowych gigantów. Dlaczego?

O ile dane internauty z państw zachodnich warte są nawet 200 dol., to Polacy są wyceniani znacznie niżej. Firmy są skłonne za nie płacić ok. 40 zł.

Publikacja: 07.08.2019 21:15

Polak bardzo mało wart dla internetowych gigantów. Dlaczego?

Foto: shutterstock

Giganci internetowej reklamy niechętnie mówią o tym, na czym w zasadzie polega ich model działania i co stanowi o sukcesie. Tymczasem za miliardami dolarów zysków Google’a czy Facebooka stoją po prostu informacje o ich użytkownikach.

CZYTAJ TAKŻE: Apple i Google, jak wykorzystujecie dane?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Globalne Interesy
Elon Musk uderza w Wikipedię i chce zablokować finansowanie. Poszło o „salut rzymski”
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Globalne Interesy
Donald Trump chce wygrać kluczowy wyścig. Nawet pół biliona dolarów na „Stargate”
Globalne Interesy
Netflix w natarciu: bije rekordy i mocno podnosi ceny
Globalne Interesy
Intel trafi w ręce Elona Muska? Przymiarki do gigantycznej transakcji
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Globalne Interesy
Niemcy czerpią wiedzę o świecie z tego serwisu. Niepokojące wyniki sondażu
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego