Polak bardzo mało wart dla internetowych gigantów. Dlaczego?

O ile dane internauty z państw zachodnich warte są nawet 200 dol., to Polacy są wyceniani znacznie niżej. Firmy są skłonne za nie płacić ok. 40 zł.

Publikacja: 07.08.2019 21:15

Polak bardzo mało wart dla internetowych gigantów. Dlaczego?

Foto: shutterstock

Giganci internetowej reklamy niechętnie mówią o tym, na czym w zasadzie polega ich model działania i co stanowi o sukcesie. Tymczasem za miliardami dolarów zysków Google’a czy Facebooka stoją po prostu informacje o ich użytkownikach.

CZYTAJ TAKŻE: Apple i Google, jak wykorzystujecie dane?

Pozostało 91% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Elon Musk pozywa technologicznych gigantów. Poszkodowana matka jego dzieci?
Globalne Interesy
Exodus z serwisu społecznościowego X po wygranej Trumpa. Rośnie nowy rywal
Globalne Interesy
To miał być biznes stulecia. Przerażeni klienci upadającej technologicznej gwiazdy
Globalne Interesy
Latające samochody wyjeżdżają na drogi. Ruszyła budowa wielkiej fabryki
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Globalne Interesy
Rekordowe kwoty za domeny. Teraz na zakupy ruszył technologiczny gigant