Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Spotify chciało się wczuć w halloweenowy klimat. Poszło aż za dobrze.

Publikacja: 22.10.2018 19:33

Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Foto: Youtube, ads channel

Serwis streamingowy Spotify przygotował z okazji Halloween specjalną reklamę, będącą parodią horroru z lalką bez twarzy. Reklama okazała się na tyle niepokojąca, że brytyjska organizacja zajmująca się wyznaczaniem standardów w reklamie ASA (Advertising Standarts Authority) zakazała jej emisji. Decyzja ASA zapadła po skargach od zaniepokojonych rodziców, których dzieci widziały reklamę Spotify.

Spot Spotify pokazuje użytkowników serwisu słuchających piosenki Camili Cabello „Havana”. Najwyraźniej fanką utworu jest też upiorna lalka pojawiająca się przy każdym odtworzeniu utworu – atmosferę grozy potęgują zaś standardowe chwyty z horrorów, czyli mroczne korytarze, krzyki przerażonej kobiety i „zaskakujące” pojawianie się upiornej lalki.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalne Interesy
Bilion dolarów na roboty i AI. Ten miliarder rzuca wyzwanie Chinom i tworzy kolosa
Globalne Interesy
Czy AI zabije media? Wydawcy mówią: Dość kradzieży
Globalne Interesy
Sieci komórkowe tracą grunt. Zaskakujące firmy ruszyły po ich klientów
Globalne Interesy
Elon Musk w tarapatach. Szuka pieniędzy, bo jego AI to studnia bez dna
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Globalne Interesy
Do Polski mają trafić duże inwestycje chipowe. Rząd ma plan