Aktualizacja: 25.05.2025 09:48 Publikacja: 22.10.2018 19:33
Foto: Youtube, ads channel
Serwis streamingowy Spotify przygotował z okazji Halloween specjalną reklamę, będącą parodią horroru z lalką bez twarzy. Reklama okazała się na tyle niepokojąca, że brytyjska organizacja zajmująca się wyznaczaniem standardów w reklamie ASA (Advertising Standarts Authority) zakazała jej emisji. Decyzja ASA zapadła po skargach od zaniepokojonych rodziców, których dzieci widziały reklamę Spotify.
Spot Spotify pokazuje użytkowników serwisu słuchających piosenki Camili Cabello „Havana”. Najwyraźniej fanką utworu jest też upiorna lalka pojawiająca się przy każdym odtworzeniu utworu – atmosferę grozy potęgują zaś standardowe chwyty z horrorów, czyli mroczne korytarze, krzyki przerażonej kobiety i „zaskakujące” pojawianie się upiornej lalki.
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Czy to deja vu? OpenAI, twórca ChatGPT, kupuje start-up byłego twórcy iPhone’ów – ten ma stworzyć gadżet sterowa...
Firma kierowana przez Tima Cooka, na skutek wojny celnej z Chinami, przenosi produkcję iPhone’ów z Chin do Indii...
Konta bezpośrednich użytkowników skandynawskiego serwisu streamingowego w Polsce trafią do ukraińskiej platformy...
„Googlanie” w sieci nie będzie już takie samo. Internetowy gigant rusza z rewolucją i uruchamia AI Mode. Znalezi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas