Reklama

Wideokonferencje biją rekordy przez wirusa. Zoom zbiera owoce

Serwis Zoom, którego popularność – na skutek wybuchu pandemii koronawirusa – eksplodowała, teraz zbiera owoce. Konieczność zdalnej pracy i nauki sprawiły, że w wielu domach aplikacja ta stała się jedną z podstawowych.

Publikacja: 03.06.2020 10:58

Eric Yuan, założyciel i prezes Zoom Video Communications, wraz z menedżerami podczas ubiegłorocznego

Eric Yuan, założyciel i prezes Zoom Video Communications, wraz z menedżerami podczas ubiegłorocznego debiutu firmy na Nasdaq

Foto: Bloomberg

Efekt? Przychody firmy kierowanej przez Erica Yuana wzrosły rok do roku o 169 proc. i w okresie trzech miesięcy (kończącym się w kwietniu) sięgnęły aż 328 mln dol. Ale jeszcze bardziej imponująco wyglądają dane o liczbie klientów biznesowych. W ostatnich miesiącach z platformy tej na całym świecie korzystało ponad 265 tys. firm zatrudniających powyżej 10 pracowników. A to o 354 proc. więcej niż rok wcześniej. Wielu z klientów sięgnęło po Zooma korzystając z jego bezpłatnej wersji. Cytowany przez CNN Eric Yuan podkreśla, że w sumie wdrożono „miliony licencji dla nowych klientów”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Sztuczna inteligencja niszczy własnych twórców? Dolina Krzemowa w panice
Globalne Interesy
„Publiczne dobro” tylko na pokaz? AI Elona Muska pod ostrzałem
Globalne Interesy
AI dostała zadyszki? Eksperci mówią o spowolnieniu i bańce większej niż internetowa
Globalne Interesy
Gigantyczne pragnienie AI. Giganci trzymają to w tajemnicy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Globalne Interesy
Koniec dominacji ChatGPT? Eksperci wytypowali nowego króla AI
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama