Aktualizacja: 11.05.2025 11:01 Publikacja: 13.03.2020 12:55
Foto: Bloomberg
Wcześniej taka tematyka klasyfikowana była przez serwis jako treści „wrażliwe” – w efekcie twórcy nie mogli zarabiać na takim wideo. Owa polityka nie miała na celu jednak ograniczać działań youtuberów, lecz ochronę reklamodawców przed publikacją ich ogłoszeń przy okazji materiałów o negatywnym wydźwięku, czy dotyczących tragicznych zdarzeń.
– Oczywistym jest, że obecnie koronawirus stał się ważnym elementem codziennej konwersacji – podkreśla Susan Wojcicki, prezes YouTube’a.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas