Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 22:31 Publikacja: 13.03.2020 12:55
Foto: Bloomberg
Wcześniej taka tematyka klasyfikowana była przez serwis jako treści „wrażliwe” – w efekcie twórcy nie mogli zarabiać na takim wideo. Owa polityka nie miała na celu jednak ograniczać działań youtuberów, lecz ochronę reklamodawców przed publikacją ich ogłoszeń przy okazji materiałów o negatywnym wydźwięku, czy dotyczących tragicznych zdarzeń.
– Oczywistym jest, że obecnie koronawirus stał się ważnym elementem codziennej konwersacji – podkreśla Susan Wojcicki, prezes YouTube’a.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Założyciel Meta, Mark Zuckerberg, powiedział, że gigant mediów społecznościowych przeznaczy setki miliardów dola...
Wydawało się, że na rynku przeglądarek internetowych karty zostały rozdane na lata. Jednak technologiczni giganc...
Gigaset i Punkt, firmy z Niemiec i Szwajcarii, planują wypuścić własny smartfon oparty na niezależnym systemie A...
Airbnb nie chce już być tylko platformą do rezerwacji tanich noclegów. Rozwój mają napędzić nowe usługi. Zagroże...
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas