Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 07:35 Publikacja: 13.03.2020 12:55
Foto: Bloomberg
Wcześniej taka tematyka klasyfikowana była przez serwis jako treści „wrażliwe” – w efekcie twórcy nie mogli zarabiać na takim wideo. Owa polityka nie miała na celu jednak ograniczać działań youtuberów, lecz ochronę reklamodawców przed publikacją ich ogłoszeń przy okazji materiałów o negatywnym wydźwięku, czy dotyczących tragicznych zdarzeń.
– Oczywistym jest, że obecnie koronawirus stał się ważnym elementem codziennej konwersacji – podkreśla Susan Wojcicki, prezes YouTube’a.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Szwedzki gigant świadczący internetowe usługi finansowe oparte na zasadzie „kup teraz, zapłać później”, dzięki i...
Inwestorzy indywidualni coraz śmielej sięgają po narzędzia jak ChatGPT. Powód? Eksperymentalne portfele budowane...
Największy rywal OpenAI mocno urósł w siłę – pokazują najnowsze dane. Dominująca pozycja popularnego chatbota ni...
Sztuczna inteligencja coraz częściej przejmuje zadania pracowników niższego szczebla, co sprawia, że młodzi ludz...
Prezydent Donald Trump zasugerował w mediach społecznościowych, że Microsoft powinien natychmiast zwolnić Lisę M...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas