Facebook chce stworzyć konkurencję dla YouTube

Największy serwis społecznościowy poinformował, że wprowadza nową sekcję z muzycznymi wideo. Na początek ma być dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, ale za to od razu w aplikacji mobilnej na urządzeniach z Androidem oraz iOS i na desktopach w serwisie uruchamianym z poziomu przeglądarki internetowej.

Publikacja: 02.08.2020 16:13

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Foto: Bloomberg

Nowa oferta platformy społecznościowej, która ma być konkurencją dla należącego do Google YouTube, to efekt współpracy z wytwórniami Sony Music, Universal Music Group oraz Warner Music Group a także wytwórniami niezależnymi i artystami.

Facebook informuje, że w jego nowym serwisie będzie można uzyskać dostęp do ekskluzywnych filmów, które nie będą publikowane nigdzie indziej. Portal zapowiada też premiery wideoklipów uznanych artystów w nowym serwisie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Globalne Interesy
„Złota kopuła” Trumpa ma ochronić Amerykę przed rakietami. Chce ją zbudować Musk
Globalne Interesy
Ogromna awaria Spotify. Nie działa na całym świecie
Globalne Interesy
Multimiliarder tworzy nowy serwis społecznościowy. To cios w Muska i Zuckerberga
Globalne Interesy
Meta wyszkoli AI na wpisach na Facebooku. Będą kontrowersje
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Globalne Interesy
Nie Trzaskowski, Nawrocki czy Mentzen. To ci kandydaci podbili internet po debacie