Aktualizacja: 19.04.2025 16:34 Publikacja: 02.08.2020 16:13
Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny
Foto: Bloomberg
Nowa oferta platformy społecznościowej, która ma być konkurencją dla należącego do Google YouTube, to efekt współpracy z wytwórniami Sony Music, Universal Music Group oraz Warner Music Group a także wytwórniami niezależnymi i artystami.
Facebook informuje, że w jego nowym serwisie będzie można uzyskać dostęp do ekskluzywnych filmów, które nie będą publikowane nigdzie indziej. Portal zapowiada też premiery wideoklipów uznanych artystów w nowym serwisie.
Trzy firmy ze SpaceX Elona Muska na czele są faworytami w wyścigu o kontrakt na budowę kosmicznej tarczy przeciw...
Problemy z aplikacją do odtwarzania muzyki zaczęły się pojawiać około godziny 14. czasu polskiego. Firma przyzna...
OpenAI, po gigantycznym sukcesie swojej generatywnej sztucznej inteligencji, teraz chce zrobić kolejny krok i we...
Koncern Marka Zuckerberga ogłosił właśnie, że rozpocznie trening modeli sztucznej inteligencji w oparciu o publi...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Najmocniej zyskującym popularność w sieci kandydatem w majowych wyborach prezydenckich jest całkowicie nieoczywi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas