Reklama

Facebook chce stworzyć konkurencję dla YouTube

Największy serwis społecznościowy poinformował, że wprowadza nową sekcję z muzycznymi wideo. Na początek ma być dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, ale za to od razu w aplikacji mobilnej na urządzeniach z Androidem oraz iOS i na desktopach w serwisie uruchamianym z poziomu przeglądarki internetowej.

Publikacja: 02.08.2020 16:13

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Foto: Bloomberg

Nowa oferta platformy społecznościowej, która ma być konkurencją dla należącego do Google YouTube, to efekt współpracy z wytwórniami Sony Music, Universal Music Group oraz Warner Music Group a także wytwórniami niezależnymi i artystami.

Facebook informuje, że w jego nowym serwisie będzie można uzyskać dostęp do ekskluzywnych filmów, które nie będą publikowane nigdzie indziej. Portal zapowiada też premiery wideoklipów uznanych artystów w nowym serwisie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama