Aktualizacja: 15.11.2024 04:20 Publikacja: 18.11.2022 11:54
Foto: Bloomberg
Teraz ma stać się narzędziem, które ułatwi łączność na linii firmy-klienci. Whatsapp rusza właśnie z nową funkcją do wyszukiwania dużych firm bezpośrednio w aplikacji. Jak informuje Meta, dzięki niej ludzie będą mogli łatwo rozpocząć rozmowę z interesującą ich marką. „Dla firm to świetne narzędzie, aby dać się odkryć klientom i ułatwić do siebie dostęp” – wskazuje koncern.
Whatsapp Business Search to nowoczesna wersja książki telefonicznej. Ma być użyteczna zarówno dla firm, jak i klientów. Każdy, kto będzie chciał zmienić lot, rezerwację hotelową lub dowiedzieć się więcej o nadchodzącej wyprzedaży, będzie mógł znaleźć właściwą markę w apce i rozpocząć rozmowę za pomocą jednego kliknięcia. „Ludzie oczekują prostej ścieżki, żeby skontaktować się z firmami na WhatsAppie. Chcą sprawnie uzyskać pomoc i nie szukać numeru telefonu, adresu e-maila, czy strony internetowej. Wiele biznesów już korzysta z WhatsAppa podając numer na paczkach czy stronach, jednak bardzo często chcą szerzej promować ten kanał komunikacji” – czytamy w komunikacie firmy.
Mocne wsparcie przez Elona Muska kandydatury Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich w USA sprawiło, że po wygranej byłego prezydenta nastąpił masowy odpływ użytkowników z platformy X. Niespodziewanie w siłę urosła inna aplikacja.
Jeszcze trzy lata temu firma 23andMe zajmująca się testami DNA znajdowała się na szczycie, a jej wartość liczono w miliardach dolarów. Teraz mówi się nawet o upadłości, a klienci drżą o swoje dane genetyczne.
Chiny stają się globalnym centrum prac nad technologią latających samochodów. Futurystyczne pojazdy łączące poruszanie się pod drogach z możliwością lotu, wkrótce mogą tam być codziennością. Powstają fabryki i infrastruktura.
Internetowa domena chat.com już przekierowuje wprost do chatbota ChatGPT. To jeden z największych historycznie zakupów tego typu. Firma OpenAI Sama Altmana wydała na domenę ponad 20 mln dol.
Samochód elektryczny znakomicie współpracuje z instalacją fotowoltaiczną, a uzupełnianie energii w akumulatorze przy pomocy domowych ładowarek jest nie tylko wygodne i tanie, ale też ekologiczne i przewidywalne.
Technologiczni giganci, którzy w dużej mierze poparli kandydaturę Kamali Harris na prezydenta Stanów Zjednoczonych, po wygranej Donalda Trumpa mogą mieć powody do obaw. Jaki los czeka Apple, Microsoft czy Google?
Hiszpanie udowodnili, że niezawodność i stabilny rozwój są kluczem do zaufania, jakim obie marki darzą klienci.
Władze Chin nielegalnie wykorzystały zaawansowaną technologię Mety, właściciela Facebooka, do stworzenia broni. W efekcie sztuczna inteligencja firmy, która nieoczekiwanie zwiększyła potencjał chińskiej armii, teraz zostanie użyta przez Waszyngton.
Meta zawiesiła konto ElonJet, które pozwalało na bieżąco monitorować loty prywatnego samolotu Elona Muska. Kilka lat temu głośno było o wyrzuceniu tego profilu z Twittera. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej.
Meta, właściciel Facebooka, nie może wykorzystywać publicznych informacji o orientacji seksualnej użytkownika, uzyskanych poza jej platformami, do tworzenia spersonalizowanych reklam - orzekł w piątek Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Najnowsze dane z Bloomberg’s Billionaire Index pokazują, że Mark Zuckerberg powiększył swój majątek osobisty o oszałamiające 73,4 miliarda dolarów w 2024 roku do 201 miliardów dolarów.
Jeśli model AI nie będzie trenowany na danych europejskich, to będzie miał znacznie wyższy poziom halucynacji przy pytaniach, które zadają Europejczycy – mówi Joelle Pineau, wiceprezes ds. badań nad AI w koncernie Meta.
Dyrektor generalny spółki Meta (należy do niej m.in. Facebook) w liście do przewodniczącego komisji ds. sądownictwa Izby Reprezentantów Jima Jordana przyznał, że żałuje, iż nie mówił "bardziej otwarcie" o "rządowej presji", by usuwać materiały związane z COVID-19 z administrowanych przez jego firmę mediów społecznościowych.
Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie. Choć do tradycyjnych nadawców płynie nadal gros wydatków, to zamówienia w YouTube, Meta i TikToku rosną dużo szybciej.
Tymczasowy zakaz wyświetlania reklam z wizerunkiem oraz danymi osobowymi Omeny Mensah na Facebooku i Instagramie to decyzja, która da oręż do walki z potężnymi platformami internetowymi – twierdzą eksperci.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas