Reklama

Rewolucja w WhatsApp. Rezerwacje, wyprzedaże czy wiadomości do… samego siebie

Należąca do koncernu Meta aplikacja przechodzi ważną metamorfozę. Komunikator coraz częściej wykorzystywany jest bowiem nie tylko do kontaktu między prywatnymi użytkownikami, ale także przez biznes.

Publikacja: 18.11.2022 11:54

Rewolucja w WhatsApp. Rezerwacje, wyprzedaże czy wiadomości do… samego siebie

Foto: Bloomberg

Teraz ma stać się narzędziem, które ułatwi łączność na linii firmy-klienci. Whatsapp rusza właśnie z nową funkcją do wyszukiwania dużych firm bezpośrednio w aplikacji. Jak informuje Meta, dzięki niej ludzie będą mogli łatwo rozpocząć rozmowę z interesującą ich marką. „Dla firm to świetne narzędzie, aby dać się odkryć klientom i ułatwić do siebie dostęp” – wskazuje koncern.

Whatsapp Business Search to nowoczesna wersja książki telefonicznej. Ma być użyteczna zarówno dla firm, jak i klientów. Każdy, kto będzie chciał zmienić lot, rezerwację hotelową lub dowiedzieć się więcej o nadchodzącej wyprzedaży, będzie mógł znaleźć właściwą markę w apce i rozpocząć rozmowę za pomocą jednego kliknięcia. „Ludzie oczekują prostej ścieżki, żeby skontaktować się z firmami na WhatsAppie. Chcą sprawnie uzyskać pomoc i nie szukać numeru telefonu, adresu e-maila, czy strony internetowej. Wiele biznesów już korzysta z WhatsAppa podając numer na paczkach czy stronach, jednak bardzo często chcą szerzej promować ten kanał komunikacji” – czytamy w komunikacie firmy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama