Reklama

Twitter jak blog. Serwis wprowadza długie tweety i płatną subskrypcję

Zapowiadane przez Elona Muska dogłębne zmiany w popularnej platformie społecznościowej zaczynają się materializować. Praktycznie znikają ograniczenia w liczbie znaków dla tweetów, a także wchodzą znaczniki Twitter Blue. Na tym nie koniec.

Publikacja: 12.12.2022 12:46

Siedziba Twittera w San Francisco. lon Musk wprowadza w firmie radykalne zmiany.

Siedziba Twittera w San Francisco. lon Musk wprowadza w firmie radykalne zmiany.

Foto: Bloomberg

Po kilku tygodniach zamieszania związanego z weryfikacją kont, już od poniedziałku ponownie użytkownicy korzystać mogą z płatnej subskrypcji Twittera. Abonament, który kosztuje 8 dol. miesięcznie (11 dol. dla posiadaczy sprzętów Apple, z uwagi na 30-proc. prowizję pobieraną przez koncern z logo nadgryzionego jabłka), zapewni oznaczenie konta jako zweryfikowanego. Ponadto, posiadacze Twitter Blue, otrzymają opcję serwisu praktycznie bez reklam, czy możliwość wysyłania dłuższych filmów (o rozdzielczości 1080p), a ich posty będą wyświetlane wyżej. Uzyskaniu niebieskiego znacznika nie będzie towarzyszyło już oznaczenie „oficjalne”. To – przy poprzedniej próbie wdrożenia – sprawiło, że w serwisie pojawił się istny wysyp fałszywych kont. Teraz zweryfikowane profile polityków, celebrytów, przedsiębiorstw, czy znanych marek uzyskają znacznik złoty. Z kolei dla instytucji publicznych przygotowano znacznik szary.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama