Po kilku tygodniach zamieszania związanego z weryfikacją kont, już od poniedziałku ponownie użytkownicy korzystać mogą z płatnej subskrypcji Twittera. Abonament, który kosztuje 8 dol. miesięcznie (11 dol. dla posiadaczy sprzętów Apple, z uwagi na 30-proc. prowizję pobieraną przez koncern z logo nadgryzionego jabłka), zapewni oznaczenie konta jako zweryfikowanego. Ponadto, posiadacze Twitter Blue, otrzymają opcję serwisu praktycznie bez reklam, czy możliwość wysyłania dłuższych filmów (o rozdzielczości 1080p), a ich posty będą wyświetlane wyżej. Uzyskaniu niebieskiego znacznika nie będzie towarzyszyło już oznaczenie „oficjalne”. To – przy poprzedniej próbie wdrożenia – sprawiło, że w serwisie pojawił się istny wysyp fałszywych kont. Teraz zweryfikowane profile polityków, celebrytów, przedsiębiorstw, czy znanych marek uzyskają znacznik złoty. Z kolei dla instytucji publicznych przygotowano znacznik szary.