Reklama

Amerykański koncern wchodzi do Polski ze smartfonami. Uderzy w Chińczyków

Gigant z USA wchodzi nad Wisłę z własnymi urządzeniami i uruchamia sklep online. Cel? Dwucyfrowe udziały w rynku smartfonów. Google chce stać się trzecim graczem w naszym kraju po Samsungu i Apple – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.

Publikacja: 07.05.2024 17:59

Google wprowadza oficjalnie markę Pixel do Polski. Koncern ma bardzo ambitne plany

Google wprowadza oficjalnie markę Pixel do Polski. Koncern ma bardzo ambitne plany

Foto: Adobe Stock

Dominacja Samsunga i Apple’a pod względem sprzedaży smartfonów w naszym kraju nie ulega wątpliwości i w tej kwestii zapewne długo się nic nie zmieni. Ogłoszony właśnie start podboju polskiego rynku mobilnego przez Google’a to raczej rękawica rzucona w stronę mniejszych producentów, głównie tych chińskich.

Firma, którą większość osób kojarzy głównie z popularnej internetowej wyszukiwarki czy systemu operacyjnego Android, od lat konsekwentnie rozwija swój dział urządzeń. Rozmawialiśmy z jego szefem na region Europy, Afryki oraz Bliskiego Wschodu. Nie ma on wątpliwości – nowa smartfonowa marka w Polsce zamierza wskoczyć na rynkowe podium.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama