Czytamy w nim, że 32 proc. grających to osoby w wieku od 25-34 lat, a 29 proc. jest między 35 a 44 rokiem życia. Podział płciowy jest mniej więcej równy. W Polsce gracze to w 53 proc. mężczyźni i w 47 proc. kobiety. Inaczej jednak wygląda sytuacja w segmencie mobilnym, gdzie przeważają kobiety, które stanowią 61 proc. wszystkich grających osób. Za to mężczyźni stanowią zdecydowaną większość użytkowników gier z kategorii „Sport”, „Planszowe” i „Quizy”.
CZYTAJ TAKŻE: Gry komputerowe już nie wystarczą. „Zabijanie” w realu
Średni dzienny czas korzystania z telefonu w grupie użytkowników gier mobilnych w marcu wyniósł prawie trzy godziny – wynika z raportu. Co ciekawe, Polacy korzystają z gier mobilnych raczej w dni robocze niż w weekendy, a ich zasięg jest wyższy w grupie 35+ niż u młodszych użytkowników (15-34 lata).
CZYTAJ TAKŻE: Gry mobilne nadają tempo
Najwięcej graczy, bo jedna trzecia, mieszka na wsi. 32 proc. żyje w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców, 20 proc. w miastach od 100 do 500 tys. mieszkańców, a 16 proc. w miastach powyżej pół miliona mieszkańców. Najwięcej graczy ma wyższe (35 proc.) i średnie (38 proc.) wykształcenie.