Połączenia marketingowe pod lupą. Które są legalne?

Robocalls, czyli automaty telemarketingowe, są coraz bardziej popularne w kontaktach z klientami, ale też powodują dużo skarg. Jak używać ich zgodnie z prawem - pisze Anna Nowak, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp. k.

Publikacja: 19.01.2022 15:45

Połączenia marketingowe pod lupą. Które są legalne?

Foto: Adobe Stock

Obecnie takie urządzenia nie tylko odtwarzają przygotowywane wcześniej nagrania, ale też przeprowadzają proste ankiety telefoniczne. Równocześnie robocalls stają się przedmiotem coraz częstszych skarg konsumentów. Przyjrzyjmy się bliżej warunkom, jakie należy spełnić, by używać robocalls zgodnie z prawem. W ramach analizy należy zwrócić szczególną uwagę na co najmniej trzy akty prawne: prawo telekomunikacyjne, ustawę o ochronie konkurencji i konsumentów oraz RODO.

Marketing bezpośredni w ryzach Prawa telekomunikacyjnego

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie i komentarze
Zweryfikowane dane nie kłamią
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Opinie i komentarze
Dezinformacja nasili się tuż przed wyborami. Niebezpieczne nowe technologie i treści
Opinie i komentarze
Polska to dla nas rynek o strategicznym znaczeniu
Opinie i komentarze
Wybory wykorzystywane są do dezinformacji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Opinie i komentarze
Prezes Związku Cyfrowa Polska: Plan dla AI w Europie Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont